Gå til innhold

Har dere mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå 13 + 5 og begynner for første gang å se magen. Frem til nå har jeg bare vært øm/oppblåst. Venninner som vet at jeg er gravid har også kommentert det den siste uken. Stas! Det kommer nok til deg etter hvert også, jeg tror det er ca fra uke 12 livmoren starter å utvide seg oppover slik at det vises :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt mage, oppblåst og hard. uke 12+3 og nå vil det vet vokse jevnt og trutt. Deilig. Vi er heldige da som kan kaste klærne og ta på lettere tøy i takt med at magen vokser og været blir varmere. GLEDER MEG TIL SOMMER !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte kikke på mage bildet ditt =) fin baby mange =)

selv har jeg en fin liten kul, men ikkje direkte "babymage" ennå ;)

kos dere meg magene damer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 13+5 og viser ingenting her enno. Med førstemann viste eg ikkje før eg var over fem mnd på veg, så ikkje så veldig overraska. Er høg og normalt slank (177cm - 67kg), men bærer babyen "langt inni", så derfor viser det ikkje så godt. Syns det er praktisk, eg - det blir tidsnok tungt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mage å spore her heller, men sånn var det sist også :) Forskjell på å bære inni og utenpå ja, varierer veldig. Jeg har tvert om slanket meg pga. kvalme og dårlig matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du slanket deg? Da var du heldig, hvor mye har du gått ned da?

Legger bare på meg, jeg. Er 11 uker nå og spiser som en hest, gått opp 5 kg allerede. Men mage? nei ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 uker og kan kanskje se antydningen til mage. Jeg synes det kan være vanskelig å se om det er virkelig babymage eller om jeg bare har spist litt mye/er oppblåst :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er selv i uke 14, og har(merkelig nok) ikke mage på dagen, men etter å ha ligget rett ut noen timer i sengen "popper" det frem en aldri så liten kul, veldig koslig, men veldig rart! Har våknet oppt idlig hver morgen ettersom jeg har snudd meg på magen, og det slett ikke har vært behagelig for den lille kulen. (= Vi er vel ganske forskjellige alle man. (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig dere som har gått ned, gjorde det også 1.gang jeg var gravid.

Men så ble det utallige kafe-treff og slik, og da kom kiloene. Satser mer på "trim-treff" denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ingen mage enda og ikke lagt på meg heller..er i uke 13. Gleder meg til lille kulen kommer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...