pagoda m/ny spire Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 pga tidligere sv.forløp og histore får jeg en igangsatt fødsel. dette vil skje 16 april så det blir sansynnligvis ingen mai-baby på oss. fikk vite dette i dag, så nå sitter jeg her og er litt fortumlet og litt glad og litt engstelig og litt ivrig og litt av alt siden jeg har et keisersnitt bak meg, blir det en igangsatt fødsel, med balongkateter ?!?! aner veldig lite om forventet forløp. men har et skriv fra føden ved sus å forholde meg til. er ei lokal privat jm som setter modningsakupunktur, kansje det er en tanke å gå til henne en gang eller mulig 5 for å se om hun kan hjelpe meg med modning på forhånd....?! noen tanker om dette?? så om noen har erfaringer å dele er det kjempe fint
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Så bra! Jeg har blitt igangsatt 1 gang.. forøvrig på sus. Hadde en veldig grei fødsel dog noe kjapp (under 2 timer) Jeg fikk modningstab da, så har ingen erfaring med ballongkat. Jeg kunne godt, og kommer muligens til å måtte gjøre det igjen, og jeg kommer ikke til å grue meg noe mer hvis det blir satt i gang denne gangen heller.. Ut skal han uansett Når har du termin?
MaRiAnNe_85 Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Skal også bli igangsatt denne gangen. Endte med katastrofesnitt i siste svangerskap etter mnd med svangerskapsforgiftning. Vet ikke om jeg får ballongkateter,men tipper på at de skal prøve å bruke gele først (håper iaf det). Skal visst være litt ubehagelig med ballongkateter,men ikke vondt eller noe etter hva jeg har hørt:) Du er heldig som har fåttvite dato for igangsetting. Jeg vet bare at jeg skal bli satt i gang i uke 38. Får mest sannsynlig vite datoen når jeg skal tilbake på sykehuset om 3 uker. Da er det bare 3 uker igjen til jeg er i uke 38 :s Uansett,lykke til! Håper du/dere får en fantastisk fødsel
pagoda m/ny spire Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har termin 4 mai i skrivet jeg fikk stod d ingenting om gele. Bare ballongkat. Håper jo klart jeg slipper det hvis det er andre metoder. Dette er 3 fødsel! Fikk nr 1 v vanlig forløsning og nr to md keisersnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå