Gå til innhold

blir igangsatt - noen med erfraring?? eller bare vennligsinnet synspunkter??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga tidligere sv.forløp og histore får jeg en igangsatt fødsel.

dette vil skje 16 april :) så det blir sansynnligvis ingen mai-baby på oss.

fikk vite dette i dag, så nå sitter jeg her og er litt fortumlet og litt glad og litt engstelig og litt ivrig og litt av alt :)

siden jeg har et keisersnitt bak meg, blir det en igangsatt fødsel, med balongkateter ?!?! aner veldig lite om forventet forløp. men har et skriv fra føden ved sus å forholde meg til.

er ei lokal privat jm som setter modningsakupunktur, kansje det er en tanke å gå til henne en gang eller mulig 5 for å se om hun kan hjelpe meg med modning på forhånd....?! noen tanker om dette??

så om noen har erfaringer å dele er det kjempe fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg har blitt igangsatt 1 gang.. forøvrig på sus. Hadde en veldig grei fødsel dog noe kjapp (under 2 timer) ;) Jeg fikk modningstab da, så har ingen erfaring med ballongkat.

Jeg kunne godt, og kommer muligens til å måtte gjøre det igjen, og jeg kommer ikke til å grue meg noe mer hvis det blir satt i gang denne gangen heller.. Ut skal han uansett ;)

Når har du termin?

Skrevet

Skal også bli igangsatt denne gangen. Endte med katastrofesnitt i siste svangerskap etter mnd med svangerskapsforgiftning.

Vet ikke om jeg får ballongkateter,men tipper på at de skal prøve å bruke gele først (håper iaf det). Skal visst være litt ubehagelig med ballongkateter,men ikke vondt eller noe etter hva jeg har hørt:)

Du er heldig som har fåttvite dato for igangsetting. Jeg vet bare at jeg skal bli satt i gang i uke 38. Får mest sannsynlig vite datoen når jeg skal tilbake på sykehuset om 3 uker. Da er det bare 3 uker igjen til jeg er i uke 38 :s

Uansett,lykke til! Håper du/dere får en fantastisk fødsel :)

Skrevet

Jeg har termin 4 mai :) i skrivet jeg fikk stod d ingenting om gele. Bare ballongkat. Håper jo klart jeg slipper det hvis det er andre metoder. Dette er 3 fødsel! Fikk nr 1 v vanlig forløsning og nr to md keisersnitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...