Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to gutter på 2 og 5 år. Som jeg er alene med. Synes de er mere sutrete med meg enn med pappan sin. Minsten er noen ganger helt ekstem. Og eldstemann kan også være sånn. Hva gjør jeg egentlig feil?Er det noemalt. De var sånn innimellom når jeg var sammen med pappan også. men synes jeg merker stor forskjell etter vi flyttet fra hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo kjent at mange barn sutrer i det mamma kommer inn døra, og jobber du i bhg. skjer det hele tiden. Den ene min var sutrete med meg, men det var også fordi han fikk oppmerksomhet på det og det hadde jo akkurat den effekten han ønskte.

Skrevet

en grunn til at de kansje er mindre suttrete hos far er fordi han har liten tid med dem, og er opptatt av at alt skal være så morro, mens du sitter hjemme med hoved ansvaret av oppdragelsen, og sier like mye nei som alle andre alene mødre. Barnehagetanta til ungene mine sa at om barna er mer krigerske og suttrete hjemme, så gjør du noe riktig for det er hjemme i trygge omgivelser de avreagerer på alt

Skrevet

Ja føler til tider jeg er den som alltid sier nei og snakker til de. Og at de kanskje får oppmerksomhet på at de sutrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...