Gå til innhold

Flatpakket barnevogn. Dårlig service eller vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nettopp barnevogn og fikk den umontert i en eske!

Monterte dere sammen vognen selv eller gjorde butikken det for dere?

Måtte dere evt. be om dette eller gjorde de det uten oppfordring fra dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de spurte oss, men anbefalte oss å gjøre det selv for å bli kjent med vognen.. vi valgte å gjøre det selv, og er glad for det:) vi kunne bare dra ditt og få hjelp hvis vi trengte det... kjøpte på babyshop..

Skrevet

Typisk Barnas Hus rævva service. Har aldri skjedd meg på Rudo eller Babyshop. Har skjedd meg en gang i Sverige og, men da ba jeg de bare montere den for meg.

Skrevet

Vår vogn kom også temmelig flat. Men det var jo ikke akkurat en iq-test å sette sammen da. Bare smette på hjul, slå opp understell, klikke på bag og kneppe på kalesjen.

Vi kjøpte Easywalker Sky bag og sportsdel.

Hvilket merke kjøpte du?

Skrevet

Jeg trodde nesten at de ikke fikk levere ut umonterte, siden det da er stor risiko for feilmontering. Så dårlig!!

Skrevet

Fikk den i eske. Men så bestilte jeg den via en bekjent i bransjen, og fikk den til innkjøpspris, så forlangte ikke akkurat å få den montert.

Men det var da ikke særlig big deal å montere den, det klarte jeg fint på egen hånd.

Skrevet

He he.. Barnas Hus på Alna! TFK Twinner Twist Duo. Brukte 11 000,- på den!

De satte den bare midt på gulvet. Jeg har termin om 10 dager, så jeg klarte jo ikke å bære den pakken selv, så han bærte den ut for meg etter jeg ba om det...

Handlet på Rudo sist, og da var det en HELT annet service...

HI

Skrevet

Feilmontering av vogn? Er det mulig da...tror det ville vært vanskelig med min hvertfall.

Det er snakk om å slå opp understellet, sette på hjul, slå opp evt bag, sette på trekk på sportsdel, og feste på kalesje. Hva kan gjøres veldig feil liksom???

Skrevet

Jo du, Barnas Hus på Alna har myyyye å gå på når det kommer til service. Akkurat som om man har lyst til å bære en diger eske med en vogn på 10-15 kg i stedet for å trille den. Jeg hadde attpåtil med meg et barn i vogn i tillegg til at jeg skulle slepe med meg esken. Angrer så på at jeg ikke sa noe. Var ikke en eneste av de som hang i kassa som tilbød seg å hjelpe heller. Usj, handler ikke der mer hvertfall.

Anno som gjettet på Barnas Hus tidligere

Skrevet

14.03

Er det mulig! Helt utrolig at de bare satte eksken foran deg når du hadde med barnevogn i tillegg.. Er sjokkert.

Vet du, nå har jeg hatt nok episoder med Barnas Hus både på CC og Alna, så nå gidder ikke jeg heller mer!

Sjelden jeg kommer i boikottmodus, men nå kommer jeg faktisk ikke til å bruke dem lenger!

HI

Skrevet

Jeg bor i Arendal og her har vi en kjempestor Barnas Hus butikk som er helt elendig på service! Helt utrolig at en så stor kjede ikke fokuserer mer på kunden...

Jeg handler myyyyye heller på Babyplaneten, de har mindre utvalg men servicen er flere 100% bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...