Gå til innhold

Gravid og skal til med oppussing av bad (litt nervøs)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 5. uke og neste uke skal vi i gang å totalrenovere badet. Arbeidet vil pågå i ca. 2 1/2 uke. Kan det være "farlig" mtp støv og "avgasser" som virvles opp? Vi har soverommet rett innenfor, med dør direkte inn til badet. Noen som har hørt om at dette kan være uheldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi pusset opp badet når jeg var i uke 35 (veeeeldig godt planlagt.. NOPE) he he.. Og vi valgte og bo hos mine foreldre de tre dagene det holdt på. grunnen var at vi har bare et bad, dermed ingen do.. Og jeg var totalt avhengig av den kan du si.. Også blir det fryktelig støvete overalt. (den dagen de la primer var jeg hjemmom for og hente noe og det luktet ikke pra for og si det sånn) Vet ikke hvor skadelig det var og være der men det blir somsagt lite pent og koselig hjemme. Så får vår del ville vi legge oss i seng som var ok og spise mat et sted det var reint. Min mor og svigermor hadde storreitgjøring onsdagen etter de var ferdig og det støvet som blir av flisskjæring er grusomt. (måtte stå inne pga drittvær!) så heldigvis hadde jeg noen som kunne vaske og sånn. Jeg kom hjem til et koselig hus med nytt basd. Og to uker etter var jenta ute. Hun ville ikke være lenger i magen.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...