Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Fks innbrudd, besøk fra åndeverdenen, brann, osv...Hvis dere har noen, såklart:) Selv skulle jeg overnatte en natt på min samboers hytte, han kom dagen etter. Den lå midt i en øde skog og all strømmen gikk...Uæææ...Er mørkredd jeg:P
Lunapuna1985 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Hihi, jeg kan fortelle om min skumleste alene hjemme opplevelse.. Jeg var nok ca 14-15 år og helt alene hjemme i en eldre 4-mannsbolig tilhørende familien min. Jeg hadde i flere år synes at jeg hørte lyder i huset jeg ikke likte. Alle mente at huset bare beveget litt på seg, slik de fleste hus gjør ved sterke temperaturskifte. Men ikke søren at jeg trodde på at et mushus "strakk" på seg. Da jeg la meg på kvelden så synes jeg at jeg hørte noen merkelige lyder inne i vår leilighet. Jeg prøvde å overhøre de, og la meg til å sove. Men like etter begynte hunden å knurre, den reagerte på noe... Og så lenge jeg hørte lyder så knurret hunden. Jeg ringte selvsagt min mor og fikk litt trøst før jeg sovnet... Men ubehagelig var det i alle fall. Ca 10 år før dette så døde mannen som hadde bygget 4-mannsboligen av kreft i en av leilighetene. Så jeg har vel alltid trodd at det er han som har gått igjen der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå