*Lissi* Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Vurderer å bytte nå, vesla er snart 18 mnd. Kanskje litt tidlig?
flypapir Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Kan hende det går strålende, er bare å prøve. Vi byttet da hun var 2,5år gammel, det gikk også kjempefint.
Zitro Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Guttungen var 2 år og 4 mnd, mens jentungen var 17 mnd. Da bytta vi til juniorseng. Var ingen problemer med legging fordet.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg jeg blir gravid nå så kommer nr 2 i november så da blir det bytte. Nr 1 vil da være 2 år og 3 mnd. Synes ikke det er noe for sent akkurat. Hun er 18 mnd nå og kunne ikke tenke meg å ta henne ut av sprinkelsengen enda. Da vil hun bare gå ut av sengen å finne på alt mulig...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 17 mnd var første vår da vi byttet.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Han lå i den til han var 3 faktisk
erteposen + 4 Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 Rundt 1,5 år. De klatra ut, og vi ville ikke risikere en brukket nakke.
Helann og lillebror Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor vil du bytte, da? Skjønner det veldig godt hvis de klatrer ut/prøver å klatre ut, men ellers er det da ikke noe å stresse med? Vesla her er straks 2 år og trives godt i sprinkelsenga si. Har ingen planer om å bytte den ut på en stund enda. En venninne byttet til vanlig seng da de fikk nr 2 og gikk fra greie leggerutiner til at tassen på 20 mndr stod opp og kom inn i stua hele tida eller begynte å leke på rommet i stedet for å sove.
Mammapudding Skrevet 25. februar 2010 #9 Skrevet 25. februar 2010 Leah har aldri sovet i sprinkelseng, så er kanskje ikke den rette til å svare..Men hun har sovet i dobbeltsenga med oss, nå er hun 2,5 år og fikk ny seng i jula. Første natta hun sov der falt hun i gulvet, men andre natta hadde jeg husket å sette opp sengekant, pluss at hun sov klistra inntill veggen Nå sover hun stort sett i vår seng enda, og har aldri gått ut av senga, bare sitter i senga og roper på meg eller gråter når hun våkner. Men er i alle fall en ide å ha sengekant om hun styrer mye om natta..det lærte jeg "the hard way"
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Vi byttet da sønnen var 2 år og 10 mnd. Da fikk han storseng til jul av sine besteforeldre. Han stort trives i sprinkelsenga si, klatret aldri ut. Så da så vi ingen grunn til å bytte før.
ippemo får augustbaby Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Eldste var 2.5 år. Det gikk helt fint. Yngste var litt over to år, men det var bare trøbbel. Vi byttet fordi han klarte å klatre over og for hans egen sikkerhets skyld så fikk han stor seng. Han kom seg like mye ut av sprinkelsengen, men med stor seng slapp vi å være redd for at han skulle brekke noe i samme slengen.
brooklyn Skrevet 25. februar 2010 #12 Skrevet 25. februar 2010 storebror var 2 år og 1 mnd da han fikk juniorseng. Lillebror er 22 mnd når lillesøster kommer, men hun skal sove i vugge først, før hun overtar sprinkelsengen. Lillebror er av helt annet kaliber enn storebror, som aldri har gått ut av sengen etter han har blitt lagt. Med lillebror ser vi for oss heftig rømming og fanterier, så vi venter litt til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå