Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Så jeg lurte på om noen vet et navn på min stil? Liker mørke møbler, helst mørkebrune. Liker lyse, kaffe/cremebrune og hvite lys. Masse rød pynt og puter, og litt svart. Liker det også at det ser litt gammelt og slitt ut.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Tviler sterkt på at det heter "uttdatert" som du så fint kaller det. Jeg har den stilen fordi jeg liker den selv. For meg er det viktigste å trives i mitt hjem, ikke hvor gammel og ute av moten andre synes den er. Ikke alle som liker at absolutt alt i hjemmet er hvitt, hvitt, hvitt og bittelitt lysegrått.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Hvem har snakket om hvitt og grått da bare. Vi har lyse farger med eple grønne og rosa detaljer. Skikkelig fresht!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Det hørtes litt søtt ut. Jeg siktet til det at det er så fryktelig mange som skal ha alt hvitt. Blir blendet av bildene av hjemmene deres.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Kan bli litt for sterilt det ja, jeg ville kalt stilen din for Varm Shabby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå