Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Er alene med to gutter på 2 og 5 år. Og vi bukte alltid å være på hytta til pappan deres eller han sin familie da. Vet ikke hva vi nå skal finne på. Alt koster jo en formue.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Vi skal ikke noe spesielt. Mannen min jobber jo mandag, tirsdag og onsdag da. Gidder ikke bruke feriedager på det. Palmehelga kommer svigerinna mi (mannens søster) på besøk til sin mor, så da skal vi finne på noe med henne. Og så fra skjærtorsdag og videre blir det vel gå turer i skogen eller stranda alt etter som hvor mye/lite snø det er igjen. Kanskje besøke morfaren og mormoren til barna, evt oldeforeldrene. Slappe av, gjøre ingenting.
It's all about me Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Slappe av. Skal ha ks første hverdag etter påsken, og barna er er hos besteforeldrene, så her skal det nytes litt fred og ro.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Slappe av, og kanskje en tur på hytta...
mer enn bare mor Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Slappe av.. Skal vel en tur til feriehuset til mine foreldre, + mine søsken med familie. Og så skal vi sikkert en tur til svigers også. Skal prøve å få til å slappe mest mulig av som en familie.. Mannen jobber mye, og permisjonstiden min nærmer seg slutten så vil gjerne ha litt familietid bare oss 3 også når vi først har litt tid
Mille** Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Vi skal på hytta palmehelga, tar en langhelg der. Så har vi leid en annen hytte i 2 dager fra onsdag til fredag sammen med en annen barnefamilie. Påskeaften skal jeg jobbe + resten av påskedagene. Men har fri i 8 dager først, skal bli deilig. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå