Gå til innhold

Hvordan forhold har dere til stebarnas mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er deres forhold til stebarnas mor? Har alle et godt samarbeid eller? For det har desverre ikke vi..

Hun har gjort alt det første året for å ødelegge mellom oss, ringer min mann hver gang hun trenger hjelp til noe. Koble dataen, fikse tven, skal kjøres hentes noe sted osv.. å Sånn holder hun på enda, 4 år siden vi ble sammen.

Bare jææævla irriterende syns jeg, så jeg har bare vrengt meg imot. Sambo også, snakker ikke med hun om annet enn barnet, å da går det i meldinger. han gidder ikke, men hu trapper opp her i tide å utide... Slitsomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom ikke mannen din klarer å få henne til å forstå at han ikke ønsker dette forholdet til henne, synes jeg dere skal forsøke å snakke sammen med en uhildet person tilstede. Kontakt kommunen og de som jobber med familieterapi i skilsmissesaker.

Skrevet

Det gikk igrunn greit helt til biomor ønsket omsorgen tilbake pga pengene som følger med. Hun anmeldte far til politi og barnevern for vold mot den ene og den andre og det ble et helvete uten sidestykke. Det endte med at hun ikke ble trodd, men jeg hater henne for det hun har gjort mot oss. Jeg hater henne for all den tiden hun har tatt fra forholdet vårt i og med at mannen min var et helt annet sted spykisk hele den lange tiden saken pågikk. Jeg har nå store problemer med å innse at far også i fremtiden må dilledalle med henne fordi hun er farlig og man vet aldri hva hun kan finne på. Lang historie, jeg kunne ha skrevet bok. Skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake.

Skrevet

Huff.. hun hørtes merkelig ut!

Vi har et ok forhold til henne, begynner å kjenne reaksjonsmønster, og er vi uenige, så går det over.

Vi gir og tar - er glade i ungen og sånn er det:) Vi er heldige da!

• 2 uker senere...
Skrevet

I den grad vi har noe forhold, så er det helt greit.

Hun og min mann er ikke på talefot, annet enn korte beskjeder på sms, og dermed ser vi henne omtrent aldri.

Det er som regel vi som går på ungenes arrangementer på skole og idrett, selv om det har hendt at vi alle kommer. Da utveksler vi høflighetsfraser og snakker omtrent sånn som naboer snakker sammen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har ikke noe godt forhold, de gangene vi snakkes er det ikke hyggelig.. dette er veldig synd for barna og jeg og sambo har prøvd flere ganger å få ting på rett kjøl, men ikke talom. hun er sint og føler jeg har tatt hennes plass hos barna (hun kastet han ut) da han fant meg. hun har ny mann, og det er ikke noe problem, han er en kjempe hyggelig og flink med ungene!!

jeg har mere kontakt med han enn med henne. skulle ønske hun så hva hun gjør mot barna sine!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...