Gå til innhold

DRØMMEHAGEN SENGESETT STR 100*140CM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg tak i dette i Oslo? Alle Princess butikkene jeg har ringt er utsolgt.. ://

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle svare princess, men ser jo at det har du allerede prøvd. Det er det eneste stedet jeg har sett det. Kan de ikke bestille det for deg da?

Skrevet

Spør om en av butikkene i Oslo kan få tilsendt fra en annen princessbutikk. Såpass service bør de yte.

Datteren min jobber på Princess, Ski. Skal spørre henne etterpå om det er mulig.

Skrevet

Lykke til! Jeg har prøvd siden lenge før jul... Har nå bare funnet meg i at vi må klare oss uten. :(

Skrevet

Princess har nettbutikk, kanskje du har hell der? princessbutikken.no

Skrevet

de har bare 80*100 der :(

Skrevet

Hadde vært supert om du kunne spørre ja:) har en liten tass som ikke kan leve uten drømmehagen hehe

Skrevet

Nå har jeg (endelig) fått tak i datteren min, og spurt henne. Butikkene sender varer tilhverandre, men drømmehagen-sengesett er utsolgt nesten overalt. Men hun sa at du burde få en butikk i Oslo til å ringe andre Princess-butikker å spørre om de har. Hun anbefalte å ringe Vinterbro, Askim og Slitu. Hun sa også at du kunne komme borti vrange butikkansatte, men de fleste er hjelpsomme. (hun mente ihvertfall at de burde hjelpe deg med dette)

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...