Gå til innhold

Tidlig UL uke 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig UL i går og fikk litt av et sjokk.. Hadde aldri forventet at det lå to der inne, og ikke den ene som jeg har planlagt.. Plutselig er alt forandret, jeg ser på andre vogner, må kjøpe en ekstra seng (fått en) og mormor strikker for harde livet.. Er så glad for at jeg gikk på UL så tidlig, men det har ennå ikke gått opp for meg.. Flere som har fått seg et sjokk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, se det ja ;) Hehe.. dobbel lykke da vetdu ;) Gratulerer :):)

Har du følt det på deg? Har du det i familien? Jeg hadde stor mulighet for at det kunne være to, men det var bare en.. har det på begge sider av familien...

Men det er mange flotte vogner til tvillinger da :) Lykke til! Forstår at du er litt i sjokk, men når det går over, er det bare å glede seg. Spennende om det er en egga eller to egga... kunne kanskje se det?

Skrevet

Ho kunne ikke se det nei.. har hørt noe om at om de er samme kjønn vet man ikke det før de kommer ut? Er ikke helt inne i dette ennå kan man si=)

Nei, har ikke tvillinger på min side.. men laaangt tilbake på hans så var det visst et tvillingpar.. Har vært stor i lang tid nå, men har tenkt at det er luft eller bare en litt stor en.. Vurderte også på om det var feil mensdato, men den stemte visst ennå ifølge jordmor..

Takktakk=) Sjokket går nok snart over, gleder meg masse også..=)

Skrevet

oiii! gratulerer! spennende tid du har i møte..ønsker deg ett fint svangerskap!

Skrevet

Gratulerer! Du får sørge for å få litt hjelp så går dette helt sikkert fint i barseltiden også. Lykke til! =O)

Skrevet

OI OI OIIII!!!!!!!!!!! Gratulerer med 2 nurk på vei!!!!

Kan tenke meg det var et sjokk der og da, men det kommer til å bli veldig koselig også skal du se:) Tvillinger er helt spesielt!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...