mibella Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 ..kan den rett og slett se ut som en gul geleklump?? Har hørt at den kan gå lenge før fødsel, men denne klumpen kom først i går, idag er jeg 3 dager over termin. Nesten gidd opp tanken på å føde, da jeg omtrent ikke har noen plager bortsett fra dårlig søvn, så håper at dette var et liiite tegn på at det kanskje nærmer seg snart Det gjør jo også det "på papiret", men jeg har aldri følt meg lengre unna fødsel, merkelig nok. De andre trådene jeg har funnet om slimpropp har det liksom stått om enten utflodlignende klump eller blodig slim.. men det så rett og slett ut som en gul geleklump.. så, noen som vet om det kanskje kunne vært den?
Symbio Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Nå vet ikke jeg, har ikke kommet så langt enda. Men har lest her inne at det kan ligne snørr... så sikkert ikke umulig at den ligner på gele også! hehe..
venter mars-jente Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Ikke enkelt å vite. Jeg har mye gulaktig uflod om morningen, men det er mer kremaktig.. ikke slim. Så trur ikke det er slimproppen hos meg - er 39 + 3. Men dersom det hadde vært mer slimaktiv og geleklump så hadde jeg trudd det var slimproppen.. Må vel ikke være blodstriper i den? )
kom-som-bestilt Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Min fødsel startet etter en helt herlig dag da jeg (for engangs skyld) ikke hadde verk noen steder. Kanskje da kroppen slapper best av? La med meg god tro om at det blir nok overtid på meg så det holder, men våknet etter 1 time med at det hele var i gang.. Så du skal bare nyte din rolige dag, plutselig er det full action
mibella Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2010 takk for svar! hatt litt "vanlig" utflod førut, så la godt merke til at det plutselig ble geleaktig, rimelig sikker nå på at det var den. Ja, nyter de siste dagene nå, så får jeg håpe det ikke blir så mange av de;) Er jo tross alt heldig som ikke har hatt noe særlig med plager før jeg må til pers
konrad sin mamma Skrevet 25. februar 2010 #7 Skrevet 25. februar 2010 har også lurt på dette lenge! Min gikk idag.. er 9 dager over termin. å ja.. så ut som snør, tykk gulaktig greie med litt blod! Håper vertfall det var starten på noe her!!
fresh Skrevet 25. februar 2010 #8 Skrevet 25. februar 2010 det hørtes ut som slimproppen ja Lykke til, da kan det ikke være så lenge igjen
mibella Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2010 Tusen takk! Var på overtidskontroll idag, så fikk bekreftet at det var den av jordmor. Ble også tøyd og fikk rier, så nå er det bare å vente. Blir det ikke fødsel i helga så blir det igangsetting mandag - endelig er ventetiden over
3smaa Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Min slimpropp som gikk for over 5 år siden var masse slim med friskblod, den gikk på sykehuset noen timer etter at jeg ble sjekket og hadde 4 cm åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå