Gå til innhold

Hadde dere betalt 620kr for et matkurs i bhg på 3timer ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synest det er litt dyrt jeg altså, også har vi ikke akkurat så god råd heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i livet:o)) Da måtte det fenge meg noe inn i hampen og være noe gourmet eller bakekurs av noe ekslusivt slag..

Skrevet

Kommer helt an på hvem som holdt kurset, hva vi skulle lære å lage og hvor mange som skulle delta.

Om det hadde vært mat jeg var interessert i å lære å lage kunne jeg godt meldt meg på. (Men hadde glatt valgt det bort om jeg ikke hadde hatt råd til det også.) Synes ikke det er spesielt dyrt, men som sagt kommer det mye an på hva kurset inneholder.

Skrevet

Nei!

Kjendiskokk som kommer eller?

Skrevet

Matkurs i barnehagen? Hva i all verden skal man lære der da? Å smøre matpakke?

Skrevet

Nå forteller du jo veldig lite, altfor lite.

Et 3 timers matkurs hvor du lærer å smøre matpakke utført av en av de ansatte: Nei.

Men brukes 3 timer skikkelig av en flink lærer kan en lære ganske mye.

Så er det et nyttig matkurs med masse retter, triks og hemligheter jeg ville hatt stor nytte av hadde jeg til og med betalt det dobbelte.

Så kan nok ikke svare skikkelig uten den mest grunnleggende infoen.

Skrevet

Nei! Men mye av grunnen er at det er stort fokus på økologisk mat. Jeg er ikke helt overbevist om at det er riktig.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke betalt.

Gjest irismor
Skrevet

Nei fordi 620 kr er penger jeg kunne ha brukt på noe litt mer "maatnyttig" :-)

Som du selv sier så synes du det er mye penger og at du ikke har så mye og ta av. Så da hadde jeg brukt de på noe mere fornuftig.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort, hvertfall ikke etter å ha lest litt på nettsiden det ble linket til her. Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om økologisk mat, så det er ikke noe jeg vil bruke så mye penger på. Informasjon om økologisk mat kan jeg få andre steder gratis, og siden det virket som det var så stort fokos på det økologiske vil jeg ikke tro det er noe veldig spennende mat utover det vi i huset her klarer å lage selv heller. Også får man ikke laget så mye mat på 3timer.

For den prisen kan jeg leie en kokk her i byen, billigere også vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...