August gull Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Noen som har erfaring med dette? Skal melde meg arbeidsledig, og da kan jeg tenke meg å være det! Men det blir vel i på vente av en eventuell annen jobb? Hvordan er det med dagpenger da? Får man det, bare at man må fylle ut på meldekort de dagene en jobber i tilfelle?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har vært ringevikar mens jeg var ledig og mottok dagpenger. Det er noe sånt som at om man jobber mer enn 50% av sin normale arbeidstid i en periode på mer enn 6 uker så mister man dagpenger (tror jeg, er en stund siden): Men det ble jo aldri så mye vakter på meg da.
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Det kommer an på om du har jobbet 100% før da, men sånn som det er til meg så kan jeg ikke jobbe mer enn 37.5 time pr. 14. dag. Jobber jeg over det så mister jeg dagpengene.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg skrev jo 50% av sin normale arbeidstid... Om det da er det 20 timer uka, sier det seg jo selv at det blir 50% av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå