Gå til innhold

Forstår ikke denne vekta :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har virkeli gått inn for å slanke meg, skal ned 40kg så har mye å ta av.

Har holdt på i 14 dager, trent mellom 30-70 min hver dag, spist sundt å holdt meg rundt 1200 kalorier, drikker mye vann men vekten går rett å slett ikke ned :( Mister lysten jeg nå.... gir opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp. Det tar tid å slanke seg så mange kilo så du må ha et langt tidsperspektiv og 14 dager er ikke lenge.

Fokuser på det positive. Bruk målbånd og ikke bare vekt.

Skrevet

Tipper du spiser for lite mat. Prøv en uke med rundt 1500 kalorier.

du spiser så lite at kroppen din går i sparebluss.

Skrevet

Du går ikke ned ved å sette kroppen på sparebluss. Du er nødt til å få i deg mer mat. 1200 kalorier er for lite når du skal slanke deg. Spis mer og du vil se at vekten går ned.

Skrevet

1200 kalorierer er nok for lite.

At vekten din ikke går ned, betyr ikke at volumet ditt ikke minker. Muskler har en høyere tetthet enn fett.

Det som hjalp meg ned i vekt, var å melde meg inn i vektklubben til vg.no. Det hjalp meg masse å ha en oversikt over inntak og uttak, og fikk samtidig noen vekkere ang energiinnhold i maten jeg spiste.

Mye støtte og hjelp å få av andre brukere og. Selv tok jeg av 16 kg ved å legge om livsstilen min litt og litt omgangen :)

Ikke gi opp, lykke til videre :)

Skrevet

Husk at muskler veier mer enn fett! når du er så flink som du til å trene omdannes fett til muskler:) Se om du finner et sted som kan veie deg regelmessig med en vekt som måler kroppssammensetningen din. Feks legekontor, helsestasjon eller treningssenter. >Du er flink! Stå på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...