Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #1 Skrevet 25. februar 2010 Har fått målt livmorhals til 12mm.. med traktdannelse (modning) på innsiden(?).. Er i uke 35.. Hva slags betydning (hvis noen i det hele tatt) vil dette ha for resten av svangerskapet mitt? :/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Det betyr at modningen er i gang, men det er jo ikke krise nå som du er i uke 35. Du kan føde om et par uker, men det kan også stoppe opp og du kan føde til termin eller etter. Ikke noe å bekymre seg for, men kanskje ta det litt pent til du er nærmere 37 uker? Om det var noe å ta hensyn til ville de helt klart sagt det til deg da de målte:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Da jeg var så langt på vei som deg med nr. 3 var livmorhalsen min helt utflatet og jeg hadde 1 cm åpning. Jeg gikk likevel over en uke over termin.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 FIkk beskjed om at det kunne gå veldig fort - men at jeg også kunne gå til termin.. Så ble ikke så veldig klok på det.. Men satser på at alt går bra, og at jeg iallfall går til uke 37
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Hadde 1 cm i uke 33 og masse kynnere samt nebbing, indre modning. Sitter her ennå ti dager til termin. Tok det med ro i noen uker og levde normalt fra uke 35. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Jeg var moden med 2 cm åpning i uke 34. Uka etter kom gutten Men når du er så pass langt er det ingen krise! Han var nesten 3000g, men det har han tatt igjen og vel så det. Er den høgeste gutten i klassen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå