Gå til innhold

Tror faktisk barnefar.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar kom hele tiden under svangerskapet med "trussler" om at han ville ha omsorgen for barnet, og hele den reglen der. Da han begynnte å ha barnet på samvær hjem til seg, så virket det som det var kjempe stort or bf, og han gledet seg over alt med barne, og ville ha mer samvær. (Vi er dårlige til å kommunisere, og det går for det meste i krangel mellom oss, desverre). Han kom et par ganger, under krangler om andre ting vell og merke, med "trussler" om at han skulle ringe familievernkontoret for mer samvær bl.a. Men, jeg har ikke hørt noe mer, ikke har han bestilt noe time og heller ikke snakket med meg om mer samvær. Bf og hans samboer planlegger barn (De ble sammen i samme tid som barnet ble født), og planlegger fremtiden sammen. Men nå sitter jeg med en magefølelse som tilsier at de (eller barnefar) kommer til å "skyve bort" barnet han har med meg, for det var ikke like morro/stas/gøy/kos (eller hvilket ord jeg skal bruke?) likvell. Vet ikke helt hvorfor jeg føler det slik, men magefølelsen min sier så. Håper jo såklart at den ikke stemmer! Nå i vinterferien spurte jeg om bf ville ha barnet ekstra, ettersom det var ferie. Men det var han ikke interessert i, da han ikke hadde ferie. (Men samboeren hans er jo hjemme på dagtid)

Beklager rotete skrevet. Godt å få det ut.

Er det noen med erfaringer med bf som har sluttet å visst interesse etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende samboeren hannes ikke vil passe barnet mens han er på jobb. Kan godt forstå det.

Skrevet

"Nå i vinterferien spurte jeg om bf ville ha barnet ekstra, ettersom det var ferie. Men det var han ikke interessert i, da han ikke hadde ferie. (Men samboeren hans er jo hjemme på dagtid)"

Hvorfor mener du at han skulle sagt ja til å ha barnet når han ikke hadde fri? Hva var egentlig poenget med at han skulle ha barnet ekstra da? At du skulle få samboeren hans som gratis barnevakt?

Skrevet

X'en mista interessen etter hvert.

Eller... For å miste interessen må den først være der av andre grunner enn at han skal vise seg fram. Sånn var det nemlig for meg.

Han kom etter bhg-tid og skulle være med gutten frem til leggetid (jeg stolte ikke på ham når det kom til mat eller engasjement så han fikk ikke være alene med ham).

Men når han var der og skulle bruke tid sammen med gutten, så var han mer opptatt av røyken og telefonen. Veldig lite tid ble brukt på den stakkar gutten som bare ville ha litt kos av pappa'n sin.

Etter en stund hørte jeg noen som snakka om at han kom på besøk til sønnen sin bare fordi han trodde at jeg ville ta ham tilbake da. Fat chance!

Når jeg møtte mannen jeg er lykkelig gift med nå, viste det seg at det var sannhet i de ryktene der.

Han ble rasende og trua med å drepe oss alle 3 hvis han så oss sammen, for jeg hadde visst ikke fått lov av ham å finne en ny.. God bedring til han ....

Så nei,jeg har ikke erfaring med at bf har mistet interessen etter hvert, for interessen har ikke vært der i utgangspunktet.

Min erfaring er rett og slett det at besøkene ble gjennomført som en ego-tripp og fordi han inbillte seg at jeg tok ham tilbake da.

Skrevet

Ingen har fri i vinterferien (bortsett fra lærere da)..Det er noe man må bruke feriedager på når man har skolebarn..Når man ikke bor sammen lenger er det vel veldig vanlig og dele uka? ELler at man avtaler at ene tar fri i vinterferien, den andre høstferien?

Å bruke "man har ikke fri", som unnskyldning er jo bare tøv da..JEG har heller ikke fri i vinterferien, må bruke feriedager.....Mannan likeså...SÅnn er det bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...