Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Mannen min har diarè. Jeg er nesten på gråten i frykt for at omgangsyka har kommet til hus.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Haha! Jeg må bare si at dette er et sykt dumt spørsmål! Vi bor i Norge. Selvfølgelig går omgangssyken en eller annen plass i landet! Det er ikke naboene dine som er her inne.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 00:40 pass deg ellers kommer mobbepolitiet.....,;-P og til Hi- jeg tror det er en topp nå. veldig mange som er syke.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 00:40 her. Ja, ser nå at det var det verste svaret man kunne ha kommet med i en slik tråd.. Har bare irritert meg over disse smarte trådene før, og holdt meg unna alle de andre. Men nå sprakk jeg! Må på psykiatrisk igjen:(
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Nei, det går ingen omgangssyke nå. Det er sikkert bare klystéret han satte før han hadde analsex med kompisen i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå