<3guttemamma<3 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg vet at Babycomfort ligger ved Moa syd, men er det flere butikker der som selger diverse babyting? Har ikke tenkt over det før jeg da;)
Lirgen Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Storken som ligger i krysset nesten ved Esso:-) Ellers så er jeg ganske blank selv desverre... alt etter hva du kategoriserer som "babyting" ? Du har jo brio som selger noen vogner + litt smådill Storken som har litt av alt Babycomfort som jeg liker best :-)
iok med sønn <3 Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Ja, storken har noen tilbud så jeg i nytt i uka, så kanskje det er noen kupp der? Ellers er det kanskje i byen, men der går jeg så sjeldent, så jeg har ikke peiling hva som er og ikke.... Men det er lov å spør i butikken om de vet om det finnes flere?
<3guttemamma<3 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2010 Ja stemmer, storken har jeg lagt merke til mange ganger:) Virker så liten den butikken jo, men de har vel det som trengs:) Jeg får følge med i nytt i uka og se hva som er den. Den kom jo får så vidt i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå