Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Trenger noen forslag til hva to jenter på 11 og 12 kan kle seg ut som på karneval, helst uten at jeg må ut på shopping! Er litt stramt med økonomien for tiden, og jentene skal på karneval på skolen på fredag. Er det noen kreative sjeler der ute som kan hjelpe meg? Hva kan jeg bruke? Hva kan de kle seg ut som? Takk for hjelpen, damer!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Spøkelse... Sigøyner (det var alltid jeg da jeg var liten.. kjedelig da, men det kan i hvertfall gjøres med få kjøpte midler) La de kle seg ut som hverandre? I litt overdrevet form? Hvis de har omtrent lik fysikk da.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Baby, troll, sigøyner, katt- svart tettsittende tøy, finnlandshette med påsydde ører og hale av en gammel bos eller liknende + sminke/maske Kanin- som katt men med hvitt og rosa tøy og ullponpon som hale Heks- mørke flagrende, store klær, bustete hår, hatt og tryllestav (lager du enkelt om du ikke har)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Sjørøver, bondekone og viking er ting vi har kokt sammen av vanlige klær og hjemmelagde rekvisitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå