Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Som regel er det en grunn til at jeg er der.. Er jo hos legen pga sykdom. Sist jeg var der, så var det pga streptokokker i halsen. Da tok de crp, blodprøve i fingeren for å sjekke betennelse i kroppen, så tok de en qtips prøve av halsen, som da viste at jeg hadde streptokokker.. Hadde halsvondt, derfor ejg var der..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Ja det kommer jo an på hvorfor jeg er der da.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Om dere skal bare ta en vanlig helsesjekk da?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har aldri vært hos legen til en vanlig helsesjekk, men jeg tipper du kan si til legen at det er det du er der for så tar han ansvar for å gjøre de undersøkelser som er nødvendig. Du vil ihvertfall måtte ta blodprøver... også lytter han sikkert på deg...
Gjest eelis+kian Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Det er vel ingen som drar til legen uten symptomer? Jeg drar til legen når jeg er syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå