Gjest Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 idag har jeg vært på ul og i magen min skjuler det seg jammen en liten gutt takk for at dere har tatt dere tid til å se på meg ))))
Sanna28 Skrevet 25. februar 2010 #2 Skrevet 25. februar 2010 Jeg husker ikke helt hva jeg sa, men... Gratulerer så mye!!! Det er utrolig morsomt og koselig med gutter!! Masse tøffe gutteklær etc etc Lykke til
Gjest Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 du sa gutt la inn en tilbakemelding til deg på innelgget, for det meste av det du skrev stemte
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 tror jammen du har rett om fremtiden ifht kjærlighetslivet mitt også jeg, selv om jeg var tvilende, men har opplevd en helomvending der idag og ser lyst på det meste du er god!! om du kan se litt mer på meg 080377 og 050774 så blir jeg glad <3 klem
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 tiddelidu, så i ett annet innlegg at det er lettere med navn, så mitt navn er maria og hans navn er david, barnet vi har sammen heter lily og nå venter vi en gutt sammen kanskje lettere å få oss inn da takker og bukker!!!
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Gratulerer,-så moro!! Og så bra at ting ordner seg! Ser du noe nytt ang gravidiet på meg,-sånn for moro skyld liksom hehe....Ser gjerne en runde til på deg... Jeg er født 291266. Klem sålenge
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 hei magica takk jeg har kortene mine i bilen og er litt opptatt med skiskytning ikveld, men skal hente de imorgen og se på deg da blir glad om du ser på meg og min kjære.. datoer og evt navn er lenger oppi her klem
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Det ser ut som om greia her er å leve i nuet. Akseptere tingenes tilstand. Søk indre fred og følg hjertet, da vil du kunne forholde deg til det som er med fred og ro. Du har et lys som leder deg.. Ikke tenke,bekymre så mye rundt ting, ta ansvar for deg og din prosess så ordner det seg:).....Vet ikke om dere er sammen pr idag, men kan nok se ut som dere blir det:)
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 så bra, føler jeg endelig er der at jeg fokuserer mer her og nå og mindre i fortid og fremtid jeg er vel verdens mester i å bekymre meg for min kjære, men har gitt slipp på det og ser at det har gitt resultater i at han tar tak i segselv og sine greier han bor i usa for tiden, men vi har idag blitt enige om å satse en siste gang på oss, så håper han kommer hjem før fødselen i juli )) tusen takk, ser på deg imorgen som sagt!! varm klem
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Kan se ut som han kommer før det,ja:) Kanskje mai..??
Gjest Skrevet 26. februar 2010 #12 Skrevet 26. februar 2010 da blir jeg glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad! hehe.. savner han veldig, har ikke sett han siden nov, og nå trenger vi nok å ses ja etter denne turbulente vintern tusen tusen takk kjære deg, jeg sitter her å gråter av glede!! denne dagen har vært den beste i hele 2010!! varm klem
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2010 #13 Skrevet 26. februar 2010 Ønsker deg og dere all mulig lykke!! Du virker som ei sterk og åpen dame....Klem fra meg!
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #14 Skrevet 27. februar 2010 hei igjen magica jeg må si jeg har hatt en så utrolig godt nattsøvn og føler virkelig som du sa at jeg har et lys i meg som jeg må følge nå er jeg på rett vei og må holde kursen for meg selv og barna takk!!! første som slår meg (før jeg legger kort) er at dere er mer klare for en graviditet begge to nå enn sist jeg så på det.. husker ikke helt hva jeg så da men føler ting ligger enda bedre til rette nå det ligger ikke noen graviditet direkte i kortene før til høsten, men kan du være gravid allerede?? hm ble litt forvirra av de energiene som kommer, men det kan absolutt også skje i mai mnde om du ikke er gravid allerede mye unger rundt deg allerede ser jeg her og mye aktivitet gjennom sommeren og høsten, så husk å ta godt vare på degselv og ha litt egen tid det er mye kjærlighet i livet ditt )))) har to skriker unger rundt meg, så håper jeg traff hehe, kan gjerne se på deg igjen en annen dag får så god og varm følelse i kroppen når jeg ser på deg, du er et utrolig varmt og godt menneske!!! ha en strålende dag!! klem
magica fra tryll Skrevet 27. februar 2010 #15 Skrevet 27. februar 2010 Tuuusen takk skal du ha:) Spennende tider fremover.....Ha en flott dag selv. Vi snakkes, klem...
magica fra tryll Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Du,-det der med gravid nå...Lurer litt her nå skjønner du, selvom det ikke er helt logisk...Da blir det termin ca november...Kan du se noe mer på det????? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå