Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Har svigemor som dagmamma fram til barnehageplassen blir klar, nå søker datteren min mer til henne enn meg. Når det er noe går hun til henne. Dette river meg rett å slett i to, føler meg så unyttig. Kunne nesten ha dratt uten at det hadde gjort noe...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Ta det med ro. Barnet søker naturlig til den det tilbringer mest tid med når de er så små. Det går over etterhvert, men i mellomtiden vil det være dagmamma og personell i barnehagen som er "favorittene".
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Det går seg til! Du kan aldri bli unyttig for datteren din. Kanskje du heller kan fokusere på å bruke tiden godt sammen med barnet ditt når svigermor ikke er der, og glede deg over at hun får et nært forhold til bestemor
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Vi bor der midlertidig, så vi har ingen tid alene.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 sånn var minste da vi bodde hos min mor etter vi flyttet fra b.f. Nå når vi har flyttet er han skikkelig mammadalt, min mor får til nød være med å legge ham =) Kjipt når man føler seg til overs, men husk at bare du er mammaen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå