Gå til innhold

for dere som har vært på UL, har magefølelsen stemt?


noepågang FØDT

Anbefalte innlegg

Hadde skikkelig Jentefeeling før UL og nå blir gutten vårs storebror til ei jente! hadde rett magefølelse når jeg gikk gravid med han også. Så æ skal bynne å lytte bedre til den fremover!! ;)

 

har deres magefølese stemt overens med UL???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAH, viser seg å være gutt, og det har jeg hatt på følelsen hele tiden :) Har skikkelig guttemage også. Meen, men vet jo aldri Kan jo bli ei jente likevel... Håper ho kler blått i tilfelle, for her er det kjøpt masse gutteklær,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke veldig sterk følelse for jente, men har ikke klart å se for meg en gutt. Mannen min har sagt han tror det blir gutt (ønsketenkning), men det er ei jente som er på vei. Sist var jeg 200% sikker på jente helt fra starten, selv om ALLE sa jeg hadde guttemage. Men jeg hadde rett..for det var jente!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig ofte hatt rett ang andre som er gravide. Med meg selv tok jeg delvis feil. Har alltid "visst" at jeg får jente i flere år. Trodde selvfølgelig det var jente, samtidig som jeg hadde en liten tanke i bakhode på gutt. Og det blir gutt. Etter første ul var jeg helt sikker på at det var gutt selv om det var for tidlig å se kjønn. Så her omstilles tankegangen om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en sterk magefølelse før UL på at det ble en gutt både i dette svangerskapet og i det forrige, og det har stemt begge gangene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...