Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Har du sett alle innleggene om deg og datteren her eller?
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Etter at noen tydeligvis trodde at jeg var en annen bruker her inne byttet jeg nick, men nå følte jeg faktisk for å svare likevel fordi jeg synes litt synd i hun andre. Jeg er da altså ikke denne Alva, noe jeg alt prøvde å avkrefte for noen dager siden. Vi er da flere her i verden som etter tre gutter har fått oss ei lita jente. Så jeg for min del lurer på å bytte til et annet forum også, maken til barnslige såpeoperaer som det er her inne skal man jammen lete lenge etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå