Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 eeelsker stemmen hennes, vesenet, sangene i det hele tatt. virker som en strålende og dyktig dame. warrior song er bare vakker!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Jeg aner ikke hvem hun er så jeg tenkte da jeg leste overskriften "ja, det var et fint navn, det klinger bra".
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 jeg er ikke begeistra for dama, nei.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Forferdelig? Musikalsk sett er hun jo kjempesterk, men om du ikke liker den musikkgenren så blir jo det helt noe annet! Så slemt å kalle noen forferdelig. Jeg digger den typen, og stemmen hennes er bare helt herlig å høre på. Beroligende! .......synes JEG.
♥Nemi♥ Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Synes det var litt stilig da hun sang for Hugh Jackman;)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Visst du kan digge og elske henne, så kan vel andre gjøre det omvendte??? det gjør nemlig jeg. liker a' ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå