Gå til innhold

Et bedre forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om noen andre litt bedre graviditetsforum hvor det er litt mindre tull enn her. Synes det er fullt her av kvinner som sykemelder seg bare fordi de er slitne (hallo, vi er alle slitne), folk som må si ifra hver gang de er på ultralyd, og folk som klager over at de blir fortalt de er overvektige? Med andre ord bare folk som tenker på seg selv og ikke på samfunnet og ungens beste. Hadde gjerne sett litt mer ordentlige diskusjoner om ting og mindre "hallo se på meg", "stakkars meg" tråder.

Dette er både spørsmål og for å fått lufte ut litt frustrasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyverden . men kanskje ikke så mye bedre, mye dill og dall med smilefjes og pyntebilder, ikke min stil.

Jeg var en del på BIM og på underforumet "Gravid i moden alder" når jeg var gravid.

Der var det mange hyggelige og etter hvert traff vi hverandre "på ordentlig" og hadde flere fine treff.

Er enig med deg at det er mye rart her.

Skrevet

Smilefjes og sånt klarer jeg å overse for det meste så kanskje jeg titter på Babyverden. Har ikke lagt merke til forum der før. Men får kanskje også ta nærmere titt på Gravid i moden alder selvom jeg mangler noen få år. I hvert fall for å lese.

Jeg synes det er veldig fint å lese når andre folk spør om ting og gir råd men det er litt mye rart annet som får meg til å reagere. Kankje det er bare hormonene...

Skrevet

Jeg synes det beste forumet er SnartMamma. Der må man registrere seg så man slipper alle anonyme frekke innlegg. Også koselig med egne termingrupper. Og i tillegg er det et mye mer oversiktig forum enn dette.

Skrevet

Snartmamma.com (de har også snartgravid.com og nybaktmamma.com), langt mer seriøst enn dette forumet ihvertfall.

Skrevet

For å si det sånn, ørna mi nekter å være inne på andre forum enn dette! Jeg må bare lystre for jeg er redd Ørn skal spise babyen min hvis jeg våger meg inn på babyverden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...