Gå til innhold

Da har jeg bestillt 3D I Oslo :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 7 uker til men jeg gleder meg masse alt :)

Kanskje vi får se kjønnet da, men så lenge alt er bra så er jeg fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bestillt i oslo.. om 7 uker... hvor bestilte du?

ringte oslo city legesenter jeg, men må vel utsette det og finne en annen plass ettersom at typen min jobber til 16.00 å det hendte bare av og til at de tok inn pasienter senest 16.30.

Skrevet

Lysaker, bestiller på nettet , når det skulle passe deg, fikk time nå i kveld jeg, de regner ut når du bør være der så bestiller du time og klokke slett etter hva du vil :)

de er kjempe flinke der har jeg hørt.

Skrevet

Hei,

jeg ville ikke bestilt på Oslo City. Var der selv og ga klar beskjed om at jeg ikke ville ha gjennomgang av helse/fysikk osv, kun bilder og få vite kjønn. (Kunne ikke se kjønn på ordinær UL). Legen var tydeligvs uenig i mitt ønske og ignorerte det, gikk gjennom hjerte, lunger og alt annet. Noe jeg synes er dypt uetisk. Jeg hadde ingen med meg som kunne ha støttet meg om jeg hadde fått beskjed om at noe var galt.

Jeg sa også fra om at jeg ønsket å se om jeg kunne se kjønn selv. Det fikk jeg heller ikke anledning til. Før jeg hadde klart å se hva som var hva på bildet fortalte han meg kjønnet. Fikk også kun med meg fire dårlige bilder derfra foruten CDen. Legen hadde det tydelig veldig travelt.

Har bekjente som har vært på Lysaker og vært veldig fornøyd. Angrer på at jeg ikke tok meg bryet med å dra dit.

Skrevet

Ja jeg har bestillt på Lysaker, hørt bra fra min vennine , de har vært der begge gangene, tok seg god tid osv.

bumpi de bump , så synd at det blei en dårlig UL det er ikke moro når de ikke hører etter , bra det blei bra neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...