2barnsmamma og hestemamma Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Så fort jeg ser noe på tv som akn være litt trist eller noe sipper jeg med en gang, rare greier egentlig Nå så jeg nettopp på hun canadiske kunstløperjenta på tv som hadde mista moren sin brått på søndag, hun gjennomførte løpet sitt og begynte gråte etterpå, og jeg med...huff. Før ikveld så jeg da Petra Majdic skada seg i forrige uke, og jeg begynte sippe da jeg så fallet hennes og etterpå da hun hadde så store smerter...Ja ja. Pleier da ikke å være sånn jeg, så for guds skyld, det må da komme av graviditeten?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Det gjør nok det.... Jeg gråt med deg for den canadiske kunstløpersken... Og i sted begynte jeg å gråte fordi for første gang var alle lyktene i blomsterkassen tent på en gang... Det er dioder som er styrt av sollys, og jeg fikk en plutselig innskytelse om at det var et godt tegn...har vært og sett hjertelyd på UL for første gang i dag og tipper visst snart over her :-S Jeg er heller aldri sånn...Gi meg styrke!!!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Sign me up!! Jeg tok til tårene i sted etter at min sønn sølte saft på det nyvaskede gulvet, og deretter tok jeg til tårene pga dårlig samvittighet for at jeg hadde grått tidligere. For da hadde sønnen min fått dårlig samvittighet for å ha veltet glasset... I går gråt jeg fordi samboeren min sovnet uten å si god natt *snurt*.. Ja, gi oss styrke! =)
Christine209 Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Signerer denne jeg også Får tårer i øynene bare av å se noe litt trist eller rørende på tv. Og vær gang jeg får sms eller prater med samboeren min som har vært bortreist i evigheter(føles det som, helt siden 18. februar xp)
Nat27 Skrevet 25. februar 2010 #5 Skrevet 25. februar 2010 Og jeg regner med at da er det flere som meg som sitter å sipper over alt mulig rart en kan lese her inne på forumet også..? Hehe.. det verste er solskinnshistoriene, blir så rørt! Sippingen går da fort over til skikkelig tuting! Dette er heeelt ulikt meg!
Miaxz Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 JA! Jeg sipper for absolutt alt om dagen. Avis-overskrifter, solskinn, eventyrlesing, naboen som reiser på vinterferie..... Veldig slitsomt iblant, vil helst sitte alene og gråte, men det er jo ikke så lett på jobb, på bussen, i butikken, osv. snufs;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå