Tyren78-09+12 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hvor lenge kan det ta før utslettene er borte fra kroppen? (etter hvor mange dager bør man eventuelt ringe legen for å få undersøkt om det er noe anna). Og er det vanlig at utslettene kommer på hele kroppen, både føtter, hender, armer, rygg, mage, rompe, hals, ansikt..osv?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 lurer på om ikke det tok en dag eller to på mine. Men er du i tvil bør du ta en tur å få sjekket det mine hadde slikt rødt utslett flere ganger da de var 8-20mnd. aldri noe farlig men var å sjekket det hver gang. mine hadde både røde hunder (mildt) å meslinge utslett også mildt.
E, T & T og ei te Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 søk det opp på nett, mener å tro at de er "syke" i ca.3 dager med feber, og utslett. Utslettet skal gå vekk på et par dager.
Underveis --> Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Her hadde han vel feber i en 4--5 dager og fikk utslett på hele kroppen som varte omtrent en dag.
Tyren78-09+12 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 ok. litt forskjellig da skjønner jeg. Her hadde gutten feber 2 dager, så røde prikker over hele kroppen siden tirsdag. Nå har han også små kvite blemmer på fingertuppene og tærne..vet ikke helt hva det er. Var jo til legen mandag, og da tok de halsprøve etc..regner med de sjekka at det ikke er feks skarlagesnfeber, halsbetennelse etc da? skal ringe de igjen dersom det ikke går bort snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå