Snusky McClusky Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har nemlig noen spørsmål jeg håper noen kan svare på: 1) Etter at jeg fikk førstemann har dagene med eggløsning vært skikkelig vonde. Betyr det at toget har gått for å bli gravid om jeg kjenner disse smertene? Eller vil det gjøre vondt uansett utfall? 2) Blir streken på EL-testen gradvis sterkere når EL nærmer seg, eller kommer det mer an på hvor konsentrert urinen er? 3) Hvordan vil EL-tester se ut om man allerede har blitt gravid? På forhånd tusen takk for hjelp!
..snøklokke.. Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Vil på ingen måte si at jeg kan mye om dette ,men kan svare det jeg har lært herinne:) Jeg kan bare snakke for meg selv vedr el-smerter, men hos meg virker det som både vondter og slim kommer i dagene før el.. Testene skal visstnok ikke bli sterkere jo nærmere el en kommer, så det var nok tilfeldig at jeg hadde nesten like sterk strek mandag og positiv igår, for så ikke å kunne se test streken idag.. Og hvis du tester positivt på eltest og er gravid så regner jeg med at begge strekene er like sterke.
Snusky McClusky Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 Tusen takk for svar! Det virker veldig logisk det du skriver, så jeg satser på at det stemmer. Det er ikke så lett å forstå de greiene her, så jo mer info dess bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå