Snuppa<3 Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 ooog der lå det jammen meg en liten bebis =) Herlighet så hærlig å se at hjertet banker og at alt ellers ser bra ut!!! Fikk samme termin som mens-termin, stemte på dagen, hurra Er 13+2 i dag. Så morsomt, den lå der og sparka litt, veiva med armene, drakk fostervann, hadde hikke (hehe)....
Løvinna30 Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 åå for en deilig følelse! Og gratulerer så mye!!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 sååå kjekt da jeg skal i morgen!!!! ååå så jeg gleder meg er da 14+4 (eller 19+4) det de skal sjekke jeg mener å ha kjent fosterbevegelser og slikt, og legen hørte hjertelyden rett under navlen... så det gleder jeg meg kjempe mye til håååper det står bra til (dette er 5. gangen jeg er gravid, men har bare en datter fra før), så det er alt jeg tenker på <3
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer så masse hæærlig følelse ja
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 ja jeg gleder meg SÅÅÅ mye! klarer ikke å tenke på det en gang, blir helt i hundre hehe!! så er det så seint på dagen også!!! det er jo typisk sist jeg var på ul (med min datter) klarte jeg å kaste opp fordi jeg var så spent hehe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå