Gå til innhold

Dere som presiserer "Ønsker mange svar" i en overskrift:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at andre ikke ønsker svar på sine innlegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.. Tror de fleste bare starter et innlegg uten å ville ha svar.

Skrevet

hihi, har undret meg litt over det samme !

og som regel så gidder de heller ikke å svare på de svar som kommer inn. så jeg gidder aldri å svare på slike innlegg

Skrevet

Jeg har en liten mistanke om at det er en eller to stykker som alltid skriver dette i innleggene sine.

Men, ja. Jeg blir ikke mer inspirert til å svare på et slikt innlegg, akkurat.

Skrevet

Når man begynner å bli riktig dreven på DiB så ser man ofte på antall svar et innlegg har fått selv om man synes overskriften er interessant. Mange avstår dermed fra å svare om et innlegg alt har fått 7-8 svar. Ved å presisere at man vil ha mange svar signaliserer således HI at hun ønsker et titalls svar, nærmest på spørreundersøkelsenivå. Det er min tolkning.:)

Skrevet

Er vel ikke så dreven på DiB jeg, til tross for at jeg har vært her i 9 år nå...

HI

Skrevet

Nei, da synes jeg du er ganske langsom, om du ikke har registrert den muligheten tidligere. Jeg merker ihvertfall selv- og ser på andre innlegg at man stopper å svare når man ser at en del svar alt er blitt gitt. Men hvis man skriver "Ønsker mange svar" vil man selvsagt at så mange som over hodet mulig skal si sin mening (særlig på innlegg hvor HI spør om andres syn på en sak, f.eks ved uenighet med mannen..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...