Honningmelon Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jenta mi hadde masse kuldekrem i håret da hun kom hjem fra bhg i dag, og det er jo veeeeldig seigt. Har vasket håret tre ganger, og enda er det seigt og fett. Var noe i håret en annen dag her og. Hadde dere nevnt dette i bhg?
Willy Wonka Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Nei, det hadde jeg ikke gjort.Uhell kan skje, de var sikkket stressa når de skulle kle på/hjelpe til med mange barn ut. tviler på at den ansatte gjorde dette for å være slem..
melkekua™ Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg hadde vært glad at de hadde smurt henne jeg, så nei, det ville jeg ikke sagt noe om. Høres ut som hun fikk tak i tuben selv, og ville være flink jente og klare sjøl hehe.
erteposen + 4 Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Nei, og jeg hadde ikke forventet eller ønsket at bhg. smører henne inn. Det beste for huden er at dere smører henne med en god krem om kvelden.
Honningmelon Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Jeg vet jo at de ikke gjorde det for å være slemme da Da sier jeg ingenting i allefall. Er snille og greie alle i bhg, så jeg vil ikke si noe som ikke er nødvendig akkurat.
melkekua™ Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Her må ungen vaskes rundt munnen før vi går ut hjemmefra, sender ikke en gutt full av matrester i bhg....så vi smører etter frokost med kuldekrem (vi smører også kveld med en fet krem).
Honningmelon Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2010 Vi har aldri smurt med kuldekrem, og er ikke noe fan av kremen. Visste ikke at de smurte i bhg før nå heller.
Tipp topp Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Sansynligvis har vel kremen ligget tilgjengelig i garderoben og så har hun lekt med den. Ikke noe verre enn det.
BlåBlå Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Nei, det hadde jeg ikke. Jr kommer stadig hjem med potetmos, maling, krem etc i håret. Det er jo sånn man må regne med med små unger, og kremen har nok ligget på benken i garderoben eller noe sånt.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 herregud NEI!! yesses..jeg som trodde jeg var pirkete...seriøst, hvis du sier i fra om dette så driter du deg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå