bubchen Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hei,jeg er 25+3 uker gravid og føler at jeg har vært syk nesten gjennom hele svangerskapet,har gått på pencilin kur en gang på grunn av halsinfeksjon,fikk da soppinfeksjon,tett i nesa hele tida,sliten og huster masse,legen min sier at alt er greit og at immunforsvaret i svangerskapet er dårlig,vet ikke hva jeg skal tro,var i kjempegod form med førstemann,jeg spiser veldig sunt og drikker mye vann.Er det noen som har opplevd det samme eller som har noen råd...jernlageret er fint og alt det andre ser bra ut,men jeg er så lei og sliten..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Jeg var mye syk i forrige svangerskap og er det denne gangen også. Er sant at man blir veldig sliten av det, men desverre har jeg ingen mirakelkur
beibis Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Hørtes ut som meg det der... Har vært konstant småsyk siden jeg ble gravid. Og alt som går - det får jeg. I motsetning til vanlig der jeg aldri er syk har jeg i løpet av svangerskapet hatt svineinfluensa, omgangssyke og ellers vært konstant forkjøla. Sist svangerskap var jeg bare litt småtett i nesa mot slutten da jeg så ut som en hval.
BaAraKa Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Jøss, dette var nesten som jeg kunne skrevet det selv!! Er bare 12+1, men har hanglet mer eller mindre i over 1 mnd nå. Sovet ekstremt dårlig siden uke 6, kun 3-4 timer om natta. Har vært dårlig med omgangssyke, influensa, hoste og feber nå for fjerde gang på kort tid. Ble bedre når jeg var hjemme noen dager, men ble dårlig igjen i slutten av arbeidsuka og lå stort sett i helgene. Nå når dette skjedde igjen for fjerde gang, ble jeg enig med personalsjefen at jeg måtte ta ut sykemelding og slappe av og faktisk restituere meg ordentlig. Tydelig at det ikke har fungert det jeg har holdt på med til nå hvertfall med av og på på jobb. Så nå er jeg sykemeldt og håper jeg blir ordentlig frisk. Var ikke syk en eneste dag i forrige svangerskap, så dette er litt merkelig...
bubchen Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Takk for tilbakemld,det er litt greit å vite at det er andre som har det likt,jeg begynnte å bli veldig bekymret for babyen i magen.Jeg fikk vite at jeg venter jente og siden jeg hadde en fantastisk svangerskap med gutten lurte jeg på om det har noe å si.God bedring til deg,da er det ikke mye å gjøre enn å tenke positivt og glede seg til nurket kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå