Gå til innhold

Hvem her har minst å klare seg for i mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan klarer dere dere?

Det er ut til at jeg blir alene,og jeg har ikke rett på os..Har utbetalt mellom 8-10 000,- i mnd i lønn.(jobber nesten 100%..)

Får ikke bidrag av far siden vi har 50-50 deling..

Jeg får jo barnetrygden,men utenom den og lønnen har ikke jeg annen inntekt.Og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal klare meg:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du får bare 10 000 kr utbetalt i jobben på 100% stilling så vil jeg sterkt oppfordre deg til å bytte jobb.. Selv uten utdannels burde det fint være mulig å komme opp i 15 000 utbetalt på full stilling, og jobber du f.eks ekstravakter på sykehjem/hjemmesykepleie når du ikke har barnet/a så kan du fint tjene en del tusen ekstra..

Skrevet

Det er der jeg jobber nå,som ufaglært:-/

Skrevet

Du kan umulig jobbe 100% stilling på sykhjem i kommunen og tjene så lite.. Da er det noe galt med lønningene dine... Er du flink å skrive ned alt du jobber? Følger du med på om du jobber overtid? Betaler du for mye i skatt??? Snakk med lønningskontoret ang dette, tjener du f.eks 115 kroner i timen og jobber fullt ca 144 timer i mnd så skal du ha utbetalt 11500 ca etter at det er trukket 32% skatt...

Skrevet

vis jeg var deg ville jeg ha slengt inn en søknad om os =) jeg hadde 17000 i lønn og fikk 5600 i os... men nå er permisjonen min over og har 9000 i mnd.....myyyyye mindre enn før kan man si!!! nå jobber eg gratis i en bhg for å ta fagprøven =) så jeg kan få meg en fast jobb og inntekt =)

Skrevet

Hun kan jo ikke få os når hun har barnet 50-50... Det er det kun aleneforsørgere som får og det er hun ikke...

Skrevet

Jeg har 12 200 utbetalt i 60% stilling. Null utdannelse, i resepsjon.

Da må du få elendig betalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...