Gå til innhold

MANNFOLK altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eldste er snart tom for krem, så må ringe hudlegen å få ny resept.

I den annledning spurte jeg bf om han kunne legge ut.

Jeg har betalt de tre siste gangene, og denne mnd er jeg helt skrapt.

Neida.. jg røyker, så jeg fikk f** meg bare skaffe penger..

Vært uten røyk i fire dager da jeg ikke har peng..

han fikk penger i går..

Av og til altså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en hyggelig fyr som bryr seg om ungen sin gitt, makan. Er jo ikke krem til deg da, men barnet hans.

Skrevet

er liksom bare 400kr, men det er mer enn jeg har akkurat nå..

men er ikke første angen, så hvorfor gidder jeg bli overrasket??

Skrevet

Så over til deg, nå får jeg vel pryl her, men hvis du har det så trangt at du går tom i slutten av mnd så bør du vel slutte å røyke? Nå har du jo holdt deg uten i fire dager så da er det vel bare å kjøre på?

Skrevet

er vel egentlig det, men er eneste kosen jeg unner meg..

Skrevet

Siden du får respet av hudlegen din for krem, hvorfor får du den ikke på blåresept? Slik at det blir gratis? Mitt barn får eksemkrem på blåresept og det betaler jeg ikke noe for.. er kanskje ikke eksem ditt barn har?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hehe. Minner meg om barnefar her, som skulle ha medisiner til jenta.

Stemor leverer barnet til meg NÅR jeg er hos legen (inne hos legen, faktisk) og sender meg sms ETTER at jeg har reist fra legen at de må ha nye medisiner (istedenfor å ta det når hun var hos legen).... så av irritasjon ringer jeg legen og ber de sende far resept i posten, og han regelrett KLIKKER fordi han må betale 50 kr i porto!!! Medisinen er gratis, resepten er gratis, men når de ikke tenker lenger kan de bare ha det så godt....

Og ja, hvorfor får du det ikke på blåresept når du må ha det på resept?

Skrevet

er pevisone krem for/mot psotiassis (?) alltid fått den på vanlig resept

Skrevet

Pirker: Blåresept gjør ikke medisinene alltid gratis, men betaler en egenandel som regel og ikke mer enn 33% av det medisinen koster..

Skrevet

Mine barn har blåresept på astma, allegi og eksemkremer. Alt er gratis ved uttak da. Mine blåresepter deriomot betaler jeg egenandel. Er ikke egenandel til barn, akkurat som at fastlegen er gratis.

Skrevet

Er det en slags kortisonkrem? Bruker barnet ditt den mer enn 3 mnd om gangen? Da tror jeg nok den går under blårespet ihvertfall.. spør om det neste gang... eller ring og hør nå før du tar ut den du alt har fått. Kanskje du kan få ny.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Pirk i vei, men så lenge de er til barn så er det alltid gratis på blårespet! Så det sååå ;o)

Skrevet

på den står det 1gang pr uke, ved behov en gang daglig.

Nå har han utbrudd, så skal smøres hver morning

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, den får du nok ikke på blåresept

Skrevet

eneste kremen vi har prøvd som har virket..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det er jo flott at dere har funnet en som virker, da :) Men den er desverre ikke på refusjonslisten... :S

Skrevet

eller virker, og virker..

eneste som holder det noen lunne i sjakk..

Heldig vis er han blitt kjempeflink på do, så nesten ikke våte bleier. så bedre nå enn det var.

turde nesten ikke la stakkaren gå uten bleie på stranda.. så jo ut som noen hadde helt syre på ham der..

Skrevet

Flottings! Da lærte jeg enda mer i dag. Hurra for dib´erne! :)

Skrevet

men nå har vi vel hvertfall en diagnose

første utbrudd da han var 3uker, så konstant utbrudd til han var 2år3mnd når vi endelig fikk gjennom krav om hudlege

Både HS og fastlege mente det var bleieutslett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...