Gå til innhold

Fantastisk fødsel:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille vakre Isabel kom til verden 22.02 kl 09.36 og veide 3130 g. Til mors og fars store overraskelse kom hun med rompa først:) Men det gikk veldig greit, mor klarte seg med bare lystgass allikevel og er ganske så stolt av det:) Far var utrolig flink til å støtte meg og gjøre de rette tingene. Hun har et såkalt setehodet, så hun har ligget i seteleie hele tiden uten at vi har visst det... Men i dag er jeg glad for det, for da slapp jeg å ta vurderingen keisersnitt/setefødsel og antageligvis gått glipp av en flott fødsel...

Nå ligger hun på sofaen ved siden av oss og livet har fått en helt ny mening:) For en vakker opplevelse alt har vært... Ordet ubetinget kjærlighet vet jeg plutselig hva betyr:)

Pappa sitter å spiller gitar og synger for henne og jeg kjenner tårene sprenger på:) Helt utrolig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh nydelig innlegg -takk for at du delte dette.. -og gratulerer så mye med jenta deres

Skrevet

Gratulere masse!!! Ingenting er bedre enn en god fødselsopplevelse!

Kos dere masse med den lille prinsessa :o)

Skrevet

gratulerer så mye! Gleder meg til å komme dit om noen måneder!

hilsen ei fra 2. trimester:)

Skrevet

Åh gratulerer så mye som mamma Nina;D

Gleder meg sååååå til å se henne, håper du får tid og krefter (og lyst!) til å ta henne med på treff en gang i nær fremtid, sammen med oss ventende mager;P

Forstår godt hva du mener med at livet har fått en ny mening, her 4 år etter føste mann kom til verden kan hverken jeg eller sambo fatte hva vi tok oss til før gutten vår kom;) Det er herlig!

Snart er det vår og trilleturer på agendaen;)

Kos dere masse alle tre, så sees vi snart håper jeg!

Mari

Skrevet

Lykken din kan leses lang vei :)) Gratulerer så mye, kos dere masse!

:)

Skrevet

Så fint innlegg :) Gratulerer, og kos dere med prinsessen :) Har hun fått noe navn forresten?

Skrevet

Gratulerer så masse Nina. Gleder meg til å se henne og veldig godt å lese en go'historie om setefødsel.

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Isabel og en flott setefødsel.

Håper også vi får hilse på dere når dere er klare til å dra på treff:)

Håper dere får en fantastisk barseltid!

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Åh så herlig:)

Gratulerer så masse:D

Skrevet

Åh, tenkte på deg i går! Gratulerer så mye med jenta!:)

Skrevet

Gratulerer så masse! Flott å høre om en setefødsel som har vært grei!

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

Gratulerer så mye:) Utrolig deilig å bli mamma:)

Skrevet

Gratulerer :):) Får tårer i øynene av å lese dette :) Så søt pappa er da, som synger for den lille jenta deres :) Koslig.

Skrevet

Gratulerer så masse!

Fikk se bilde på prinsessen på treff igår!

Lykke til i tiden som kommer!

Skrevet

Tusen takk alle sammen:) Veldig hyggelig å få tilbakemeldinger! Jeg følger med på treff-listen, så dukker vi nok opp etter hvert:)

Enn så lenge, lykke til i svangerskapet alle sammen! (Rart, føler nesten ikke at jeg har vært gravid ennå det bare er 4 dager siden jeg var høygravid)

Skrevet

;D

Skrevet

Oi nå begynte jeg å gråte og. Så herlig innlegg og gratulerer så mye:) Jeg venter min 5 gutt og det er like vidunderlig hver gang og heldigvis vedvarer den følelsen livet ut. de er noen vakre skapninger<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...