Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er mange som klager her inne for tiden....

Det er ingen fasitsvar vi som spår her inne kommer med. Noen ganger treffer vi og andre ganger er det helbom.... Men det er i alle fall gratis.

Jeg tror ikke jeg gidder å spå flere anonyme her i alle fall...

Da går jeg helt i surr med hvem de er. Det er også greit å ha et nick eller navn å fokusere rundt. (Jeg trenger mer det enn en fødselsdato).

Det er også fint om dere minner meg på hva jeg har sagt tidligere. Så kan jeg heller se om jeg får opp noe mer rundt dette og utdype det jeg har fått opp tidligere.

Jeg vil også gjerne si at jeg helst vil vite MINST mulig av de som ønsker å bli spådd! Hvis jeg får for mye info i spørsmålene dere stiller eller at dere gir veldig mye info sammen med spørsmålet, så blir jeg ofte usikker på om jeg kobler inn fornuft i stedet for å bruke klarsyn.

Jeg er veldig takknemlig for alt av tilbakemeldinger - både positive og negative! Det hjelper meg til å bli flinkere til å spå/se :)

Lykke til alle prøvere og gravide her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er flott at dere prøver jeg, og selvsagt er det ingen fasitsvar!

Har du lyst å se på meg da?

Lurer på om jeg blir gravid i nærmeste fremtid.

Jeg 17.02.77

Sambo 25.01.69

Eventuelt kjønn..

Tusen takk!

Skrevet

Heisann Sanna 28!

Så flott at du spår her inne. Lurte på om du kunne se når jeg føder? har en gutt i magen med termin 15.mars. Mitt navn er Anja og min fødselsdato er 27.05.84. Kan du se noe ellers om hvordan fødselen går?

På forhånd tusen takk!

Skrevet

hei,

Jeg får opp at han kommer ca på termin. Jeg får opp både 15. og 17. som sterke datoer.

Jeg tror det kommer til å gå veldig bra med deg. Jeg tror du kommer til å merke litt på kvelden dagen før han blir født og at selve fødselen ikke kommer i gang før dagen etter.

Jeg får opp at du drar på sykehuset ved 7-tiden og at fødselen er i gang ved 11-tiden. Jeg tror du har gutten ute ved 14-tiden.

Har du noe utslett el. kløe? Jeg får opp noe rundt dette.

Skrevet

Hei,

Jeg får først og fremst opp noe rundt jobben din. Har du søkt ny jobb? Jeg får opp noe nytt der i alle fall. Jeg tror det blir en del fokus på andre ting enn barn i feb/mars. I april får jeg opp at det er gode muligheter for å bli gravid. Muligens i mai også. (Eller at du blir gravid i april og finner det ut i mai.)

Jeg får opp at du får gutt. Jeg får opp at du får 3 barn totalt. Men jeg tror kanksje du har barn fra før av...? Stemmer det?

Jeg får opp noe ift skulder/ryggplager (spes på høyre side). Har du det? Jeg får opp at det er pga jobben din du har vondt/er sliten.

Lykke til :)

Skrevet

Hei Sanna28 :-D

Jeg lurer litt på om du hadde kunnet sett etter kjønn hos meg? :) Skal på ul om 14 dager, men det er så ufattelig lenge til synes jeg ;P har termin i juli/august mnd.skiftet. Er født 6 juli 88.

På forhånd tusen takk for svar! :)

Skrevet

Kjære Sanna!

Kan du spå meg?? :-)

Lurer på om du kan se hvilket kjønn jeg har i magen...

Og ellers hvis du får opp noe mer, bare kom med det og :D

Hadde blitt så glad!! :D

Tusen takk hvis du gidder :) Skal gi deg tilbakemld og.

Fødselsdato 12.08.86

Skrevet

hei sanna28

først vil jeg si at synes du er utrolig flink som bruker DIN tid på oss alle her inne, har sett mye klaging å syting her synes spesielt synd i tussimor som har trekkt seg helt ut her fra på grunn av mye syting og klaging over at akkurat di ikke blir spådd osv. setter stoooor pris på dere alle i allfall.

så tilbake til om du kan være så snill å se på meg, vet ikke hvor mye info du vil ha men kan si litt. hadde sist mens 26 januar, er på syklus dag 31 nå, har en varierende syklus men bruker som regel ligge på 31. denne mnd startet det med positiv eltest 8 februar og siden har den vært positiv, hadde 3 dager der den ikke var det og samt at jeg spottet bittelitt rød/rosa/brun utflod den 12 feb og til 15feb.

lurer på om du kan se hva som skjer med meg? har egget hengt seg totalt eller kan jeg være gravid?

f. 07.08.83

janne

takk får svar og tid

Skrevet

Hei Sanna..

Lurte på om du ser noe spennende på meg?

Først av alt så lurer jeg på om jeg får en vaginal fødsel, ellers tar jeg i mot hva som helst av info du skulle få opp..

F: 190582

Navn: Mona

Skrevet

Tusen takk Sanna 28! Veldig snilt av dæ å spå mæ.

Det blir spennende! har faktisk litt kløe på øverste del av magen på høyre side. Men ikke noe utslett. e veldig øm å hvis æ trykker på det område.

Tusen takk for at du tok dæ tid i hværtfall! :D

Skrevet

Jeg får absolutt ikke opp det som noe farlig. Jeg fikk opp noe ift at du kan legge på noe omslag av noe grønt på det for å få det bedre. Jeg har hørt noen som bruker kålomslag mot diverse plager, men jeg har ingen erfaring med det selv. (Jeg er ikke 100% sikker på dette, men jeg mener man bare tar blader fra hodekål og legger på. Muligens med et vått/fuktig, varmt håndkle over). Det skader i alle fall ikke å prøve. Billig er det også!! :D

Du kan evt smøre med aloe vera.

Lykke til

Skrevet

Hei,

Har du termin nå ganske snart?

Jeg tror det er planlagt hvilken dag du skal inn og at de planlegger keisersnitt på deg. Jeg har litt følelsen av at det blir det.

Vet du kjønnet? Jeg har følelsen av jente. (Men er litt usikker. Jeg får også opp at du skal få to gutter. Men er litt usikker på om du har de allerede? Jeg får opp 2 gutter og 1 jente på deg totalt).

Lykke til :)

Skrevet

ville bare takke får svar jeg:)

Skrevet

Takk for tips! :D Kan du forresten se noe angående størrelsen til lillegutt i magen??

Skrevet

Heihei! Jeg lurer på hva du ser ang kjøp av bolig jeg??:) meget spent! Og gjerne alt annet du får opp på meg:D evig takknemmelig ! F: 22-05-89! Klem fra meg:)

Skrevet

Kjære Sanna:)

utrolig flott at du svarer så mange her inne:) og håper du har tid til å svare meg også..:)er litt fortvilet for sliter litt med å få ordentlig syklus og ikke hatt mens siden 11 jan,og vi vil jo veldig gjerne ha barn snart.. så lurte på om du fikk opp noe angående syklus eller om vi vil få barn om ikke altfor lenge.

jeg: 23.07.84

sambo:01.01.84.

håper du har tid til meg:)

Hilsen ei som ønsker en liten en snart..:)

Skrevet

Hei Sanna28.

Synes det er kjempe flott at du tar deg tid til å svare folk her inne og lurer samtidig på om du kunne ha sett på meg? Når det blir graviditet evt?

Min dato 241185

Hans dato 120684

Tusen takk! :)

Skrevet

Hiver meg på det de andre sier her :)

Håper du kan ta deg tid til å svare meg også..

Jeg har termin 3.april, og lurer på om du klarer å se når fødselen skjer? Blir det i mars, før eller etter termin?

Er så spent!! :)

Får du opp noe mer rundt fødsel, hvor fort det går, o.l.?

Jeg: 28.05.82.

På forhånd; tusen takk! :o)

Skrevet

Hei setter stor pris på å bli spådd av deg, kunne du ta en titt. Utrolig snilt gjort av deg som bruker din kostbar tid helt gratis på å spå oss.

Ønsker å vite når jeg blir gravid? Gjerne om du ser kjønn og evnt. antall + annet som evnt. skulle dukke opp. Kommer vi til å trenge hjelp til å bli gravid, eller klarer vi på egen hånd (VI ER JO IKKE HELT UNGE).

Jeg er født 311071, mann 150772 og har en prins på 3 år.

Evig takknemlig for svar.

Skrevet

Dette var jo oppløftende¨.

Det er ikke bestemt fødsel enda, så kan godt hende det ender i keisersnitt.

Jeg har en gutt fra før, og foreløoig UL sier at det er en gutt til i magen, men jeg har store planer om 3 barn og ingenting ville gledet meg mer enn ei jente på siste forsøket:o)

Tusen Tusen Takk... Håper du har rett i alt sammen.. Hehe!

Skrevet

Har forresten termin i April, så det er jo ikke så alt for lenge til:o)

• 1 måned senere...
Skrevet

Kjære Sanna - jeg er her igjen. Takker for at du har tittet på meg før og spør igjen om du har mer på lager.

-Første gang vi kommuniserte, svarte du på hva som lå i magen min, dagen før jeg fikk svar fra ul - en liten gutt... <3

-neste gang lurte jeg på om når jeg kom til å føde, du sa ca uke 37/38, da jeg var redd for å føde prematurt igjen - og er så takknemlig for at du klarte å senke skuldrene mine!!

Jeg har i mine 2 siste svangerskap blitt sofa-bunden i uke 24, og er nå i mitt siste svangerskap kommet til uke 31+ og er fremdeles oppegående (bank i bordet) - så nå lurer jeg på om du kan se noe rundt fødselen min...hvordan blir den? Noe annet du får opp i forbindelse med det du har sagt før, evt med de ukene som gjenstår?

På forhånd tusen takk igjen - jeg ser frem til å høre fra deg!

Skrevet

Kan du spå meg? Jeg er gravid i uke 17, lurer på kjønn... Min fødselsdato er 17.12.1990 :)

Skrevet

Hei. Dame på 36 år, ønsker å bli spådd. Bare generelt på det som har skjedd/ skjer og vil skje i livet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...