Gå til innhold

Ull på tilbud noen plass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er noen som har tilbud på ull?

Helst på nettet, da jeg er skikkelig lat om dagen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sparkjøp.. tror man kan bestille via nettet også

Skrevet

Vet de har halv pris på alt ulltøy i vår lokale name it-butikk. Mulig de har det i nettbutikken også...?

Skrevet

Det er ikke nedsatt i nettbutikken enda. Er det Tom og Trine som er på salg hos Sparkjøp?

Skrevet

jupp..

99 for de stripete bodyene om jeg ikke husker feil.

mener de har tilbud på ull for voksne også

Skrevet

På Kiwi har de 99,90.- pr. del til barn (Pierre Robert). I hvert fall på den lokale Kiwi'n her.

Skrevet

Ah.. Ikke rart at jeg ikke fikk opp at det var på tilbud, jeg så på longs og trøyer;-)

Det kommer nok etterhvert det også!

Skrevet

Fant masse tilbud på nameit.com nå :-)))) veldig billig!!! Bestilt til de eldste til neste år jippi!!

Skrevet

På krokofanten.no har de mye billig nå, men jeg bestilte derfra for 3 uker siden og ar enda ikke mottatt varene. Sendt to mail uten svar, så vet ikke helt om jeg tør anbefale den nettbutikken da. Men veldig billig var det om jeg ender opp med å få varene da:-)

Skrevet

Ring og purr...jeg hadde også trøbbel med min bestilling derfra...det tlfnr som stod oppgitt da var til en som sluttet der i mai :-s... Hun gav meg eier sitt nummer og så ringte jeg henne. Spurte om de skulle legge ned, men fikk nei til svar..... Jeg begynner å lure på om de har gått konk.... Jeg fikk forresten det jeg hadde bestilt, men det tok ikke 3 uker...i alle dager da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...