Gå til innhold

Jippi!!! :D


enlitenpågang

Anbefalte innlegg

Ordinær ultralyd i dag og ble satt 9 dager tilbake:) Ny termin 13. juli:) Da er jeg plutselig 20+3 og HALVVEIS:):) Husker jeg ble satt 7 dager fram sist og ble såååå skuffa. Eneste ulempa er at jeg har bursdag 11. juli.... Har jo gjerne lyst å få beholde det som MIN dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HELDIG-GRISEN, du, da!!

gledelig å slippe å gå tjukk hele juli! Er veldig spent på hvordan det skal gå med meg som er flyttet nærmere august. Sist fikk vi mai-barn og det synes jeg var perfekt. Da hadde vi hele sommeren på oss og fikk reist på ferie sammen før høsten kom. Nå er det jo umulig å planlegge noe som helst.. Må bare innstille oss på å kose oss hjemme så godt vi kan. Har all familie helt nord i landet, så det er ikke bare for de å komme på besøk, heller.

Ja, ja.. Det er jo egentlig ikke noe synd i oss, er det vel? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd ja:) Men satser på at det blir sen juni-baby, da får jeg det som jeg egentlig hadde planlagt;) Hehe..

Augustbaby er nok ikke det ultimate nei. Tungt å gå gravid hele sommeren, vil jeg tro. Også litt kjedelig at høsten blir så nær når babyen kommer (hverfall når man bor her i nord...). Har ei som kom i februar og husker det var kjipt å måtte pakke henne inn i masse klær. Ville jo vise henne fram til heeeele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...