babyi2010 - fødeklar- Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Da var ul terminen passert. Søndag 21. Men jeg går for mensterminen den 25. Den som er mest rett spør du meg, og jeg er ganske så sikker i min sak. Sånn for sikkerhets skyld driver vi med sexkur ;-) Kan jo ikke skade det heller. Ståa er slik at jeg har vonde kynnere, spesielt på natterstid. Magen er blitt så hard og tung som den kan bli. Det eneste jeg skulle ønske var at nurke gikk ned i bekkenet og dermed kunne strekke litt fra innsiden, men han ligger høyt og mener det skal være slikt. Tror ting begynner å skjer. JM sjekket meg på fredagen da var jeg nesten helt moden. Skal på overtidssjekk på fredag på sykehuset. Hvordan går det med dere andre da?
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Hei! Jeg har termin i dag, så er vel ikke på "overtid" før imorgen, men det blir over termin for meg og... Merker jeg er fint lite motivert for å vente mer nå, men har jo streng talt ikke noe valg. Hodet til lille gutten vår har vært godt festet noen uker nå, jeg har tidvis regelmessige kynnere, og sterke menssmerter stort sett hele tiden. Men dette har jeg hatt i ca. to uker, så det betyr tydeligvis ikke at noe er i ferd med å skje. Jordmor vil ikke sjekke modning hos meg, men jeg skal til sjekk på sykehuset om 8 dager om ikke noe har skjedd. Håper det ikke går mange dager nå altså!!! Vi har prøvd sexkur her og, men jeg gitt opp. Det gir INGEN resultater på meg iallefall... Lykke til babyi2010 og alle andre som er over termin! Vi får prøve å holde humøret og motet oppe:)
*SMASK* Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 oh yes!! Vi er ganske mange her inne som har passert termin nå. Jeg hadde også termin 21 -og er på tredje dagen over nå. Ingen tegn til at fødsel er nærstående for mitt vedkommende. Formen varierer stort -fra masse energi til bunn i bøtta
lykkeligmor til to<3 Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 sukk... hadde termin 20. februar, og har nå heeeeeelt mistet troa på at jeg noen gang skal få føde:(((( så innmari mye maserier innimellom, også er det bom stilt i flere timer!! Hormonell og lei. Skal til overtidskontroll på sykehuset fredag om ingenting skjer før da. Det var en overrasket jordmor som møtte meg på siste kontroll der idag, hun trøstet og mente at det kom til å bli iløpet av natten;)) Men hun har ikke sjekket modning eller lignende, så det blir vel bare gjetting det også. Lykke til alle!!!
aldariel Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Jeg hadde mens-termin 21/2 og UL-termin 22/2, og fortsatt ingen tegn på at noe skal skje. Har hatt sterke kynnere og mensmurringer i snart 2 måneder, så kan ikke ta de som et tegn. Blir litt små-sprø av denne ventinga ;P Syns dette fokuset på at hodet fester seg er veldig rart. Det har visstnok ingen praktisk betydning i følge min lege, og det er ikke nødvendigvis slik at det fester seg før vannet går heller! Forøvrig er man jo ikke på overtid før man er i uke 42. Selv om det føles veldig sånn når man går her å venter på at noe skal skje
konrad sin mamma Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 noen som slår meg? hadde termin den 16. altså -8 dager =/ Blir nok enda noen dager til, da jeg såvidt har kynnere, ingen mensmurringer eler noe!... men satser på at vannet plutselig går:) Så klar for å pines gjennom en fødsel nå!! Lykke til alle andre=)
2 flotte gutter :-) Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Jeg hadde også termin 16, venterpålille.. -8 dager, snart -9.. Førstemann kom på -8, men tydeligvis ikke denne. Jeg sliter med kynnere som kjennes ut som rier når jeg sitter/ligger, men det gir seg når jeg står, så da er fet jo ikke rier selv om det føles sånn.. Det har vart i noen dager. Håper det starter snart, hadde ikke disse plagene sist. (Da hadde jeg knapt kynnere.) Lykke til alle sammen :-)
glad i mange barn Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 samma her baby 2010,,jeg hadde ul termin 21. og mens termin er 25,men alt er like stille og roligt...vel har jo kynnere,men det e no jeg så vandt med....vel håper ikke jeg går over så mye som sist.da gikk jeg nesten 17 dager over....sykt att de kunne bare sende meg hjem....t.o.m med 5 cm åpning....gutten kom nesten i gangen hjemme dagen etter....men klarte komme meg i ambulansen og der kom han midt på broen...men det gjør ingen ting att jeg går litt over...har masse baller i lufta og prosjekter på gang,,,er full av energi og maler og rydder og...og...og...vel en trøst til alle her inne...for hver dag som går så er man iallefall en dag nærmere å se nurket.....løkkke te=O) =O) =O)
♥Nemi♥ Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Jess, Ul-terminen min var den 21. Men tror egentlige terminen er i helga. Men føles nå som jeg er er over hvertfall!
Tyttebærsyltetøy Skrevet 25. februar 2010 #10 Skrevet 25. februar 2010 Åja da. Hadde termin i går, da, så jeg kan vel ikke klage helt enda.... Men jeg gikk 15 dager over forrige gang, så... Har myyye menssmerter og kynnere, har hatt det i flere uker allerede. Men det hadde jeg sist også, og måtte igangsettes likevel. Så det er bare å vente i spenning. Min trøst er at jeg er blitt lovt på sykehehuste at jeg ikke skal gå mere en 7 dager over, dvs at det kun er 6 dager igjen til noe uansett skjer!!!
2010barn :) Skrevet 25. februar 2010 #11 Skrevet 25. februar 2010 Her var det også termin den 16., dvs 9 dager over nå. Fikk 2 på modenhet på sjekk i dag så er ikkje mye å skryte av. har det på samme viset som deg "nr 2 i februar", kjennes ut som det er rier når jeg ligger men stanser ved aktivitet... er blitt strippet i dag og har hatt det mer ubehagelig etter det så kanskje kanskje.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå