Gå til innhold

uke 38, friskt blod, kva sker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

slimproppen gjekk fredag, no kjem det friskt blod, men ingen "vondter". iallefall ikkje anna enn di kynnerene eg har hatt siste 10 vekene. kva skjer? Bør eg ringa føden? Ved forige fødsel kom veene plutselig, og holdt på i dagevis, så eg er litt på usikker grunn her. Vil liksom ikkje ringa utan grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed av sykehuset om at man alltid skal ringe ved blødninger, så ring føden du:) Å ringe pga blødninger er absolutt gyldig grunn til å ringe.

Skrevet

Nå er jeg langt unna din situasjon, men jeg fikk en liten blødning forrige uke (uke 28) så svarer deg likevel. Det var bare fra en rift eller lignende fra skjeden. Ikke noe vondt, ikke noe slim, og ikke mye blod. Tok en dusj og borte vekk var det. Jeg har hatt litt antydning til sopp som visstnok gjør en mer utsatt for sår og rifter og har kanskje bare vært litt hardhendt da jeg tørket meg etter toalettbesøket. Kan det være det for deg?

Ellers kan det jo være fødsel på gang i nærmeste fremtid, men da er kanskje ofte blodet litt slimtilblandet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...