En Prins + Prinsesse Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 jeg har sliti fælt med psykiske problemer etter at jeg hadde en MA og fikk utskrapning tor 2 uker siden... å i dag var jeg hos legen som opererte meg å fikk en samtale med henne, så hun kunne beroligge meg og hjelpe meg med de spørsmålene jeg hadde, å det hjalp meg veldig... hun svarte klart og tydelig på de spørsmålene mine å psykisk så hjalp det. men fortsatt er det ikke lett å komme over dette
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Tiden leger ikke alle sår. Men med tid og stunder så vil det kanskje bli lettere å fordøye, og leve med, det du har vært igjennom. Ønsker deg god bedring (om man kan si det?) og lykke til! Klem*
En Prins + Prinsesse Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 tusen takk for det.. !!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Det er helt forferdelig å oppleve en abort. Min første abort var også en MA. Fikk helt sjokk da jeg begynte å fossblø i uke 13. Det bar rett i ambulanse til sykehuset der de gjorde en utskrapning samme dag. Det var helt uvirkelig å reise hjem samme kveld og ikke lenger ha en baby i magen. Jeg var helt knust etterpå. Siden har det blitt to aborter til, og det har ikke akkurat blitt lettere å takle. Mye av følelsene etter en abort er hormonene som løper løpsk, og noe er selvfølgelig fordi vi er oppriktig lei oss for det som har hendt. Det blir bedre dag for dag. Etter en uke er alt litt bedre, etter to er man vanligvis klar til å møte verden igjen, og siden blir det lenger og lenger mellom gråtetoktene. Du kommer deg gjennom dette, selv om det virker vanskelig å tenke positivt nå. Veldig fint at du fikk prate med noen i dag, det hjelper vanligvis veldig. De fleste helsestasjoner has forresten en psykolog som er spesialist på barnløshet og depresjoner i forbindelse med svangerskap og fødsel, så hvis du trenger å prate mer med noen anbefaler jeg at du kontakter din lokale helsestasjon. Klem fra meg til deg...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Uf, hadde selv en ma for 3 år siden så jeg vet hvordan du føler det nå Kan ikke si annet enn at det vil bli bedre! Senk skuldrene og tillat deg til å føle det du føler, det vil bli bra igjen.. Klem til deg
En Prins + Prinsesse Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2010 tusen takk for det jenter... jeg var 8 uker på vei! det som var det værste var at jeg hadde en stygg følelse på at noe var galt, ikkeno særlig blod og ikke vondt ;( så det kom litt brått på oss.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå