Renate :-) Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Bla midt ned på siden her så finner du en diskusjon om akkurat samme tema.
lillepixie Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Kylling fileer i form 1.Krydre fileene, brunes 2 min på hver side og legges over i form 2. Finhakk 4 soltørkede tomater og 3 hvitløksfedd. Bland dette med litt smuldret loff(helt sant, det er dødsgodt) og 75 g opphakket fetaost. Fordel denne blandingen over fileene i formen. 3. Saus: Fres 2 spiseskjeer med tomatpure raskt i pannen. Bland den med 3 dl fløte og hell over alt i formen. Stekes på 200 grader i ca 20 min. Midterste rille. Serveres med fullkornsspaghetti, ris eller selvlagde potetbåter. Denne retten høres kanskje litt rar ut, men den er helt utrolig god. Masse smak! Gutten min på snart 2 eeeelsker den:)
Hildemor fra vest Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 En sunn variant som jeg lager ofte er. Jeg krydrer filetene godt med karri og litt seltin. Innimellom bruker jeg og et fedd presset hvitløk som"krydder. Kutter opp brokolli i små bunter og legger dette sammen med filetene i langpanne eller ildfast form.En neve cashewnøtter drysses over og endasj sunn olje. Steker dette på 200 grader på varmluft i en 20 min. Snadder;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå