Gå til innhold

Helt i villrede ang barnevogn!! Hjelp please

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvilke vogner som selges på Happyland i Svinesund? Jeg trenger en vogn med stor bag, for tror nok babyen min blir ganske lang (begge foreldre er lange). Skal føde i juni, så barnet vil trenge bag som har plass til lang baby + vognpose.

Noen som vet noe? Jeg bor i Hamar, noen som vet hvor den nærmeste vognforetningen ligger?

Andre idéer om hvilken vogn som lønner seg og hvor det lønner seg å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg har vært på happyland, men da hadde de stort utvalg. Husker de hadde tfk, teutonia og easywalker, tfk og easywalker har store bager. Har selv hatt teutonia og fornøyd med den, men da vi kjøpte brukt vogn, som sovevogn i bhg, kjøpte vi simo kombi. Har faktisk brukt denne vognen mest. Og skulle jeg kjøpt ny vogn igjen ville jeg nok kjøpt simo. Sammenlignet med teutonia veier den mye mer, men i praksis merker man det ikke. Den legges bedre sammen og er faktisk lettere å legge i bilen, til tross for at den veier 7 kg mer eller noe. God og trille, velter ikke når man har varer i den og bagen er stor.

Ville sett litt i alle butikker, tror fortsatt man kan få gode vogntilbud om man kjøper 09 modeller. Butikkene selger de ut på salg nå.

Skrevet

Hvis ikke jeg husker helt feil så hadde de Emmaljunga og Brio i tillegg til de merkene som "tingeling78" nevnte. Simo føres dessverre ikke i Sverige.

Jeg kjøpte en svart brio kombi vogn der i november. Fikk 09 modellen for 3500sek.

Har ikke fått prøvd den med baby oppi enda, men har trillet litt og tatt den inn og ut av bil osv. Virker helt super og gleder meg til jeg kan bruke den. Forhåpentligvis iløpet av noen få dager :-)

Skrevet

Vil tro at Emmaljunga har størst bag av de i Sverige :)

Skrevet

I Danmark selger de Emmaljunga (og sikkert andre merker også) med en liggelengde på 97 cm. Dette er myyyyye lenger enn de vi har i Norge og Sverige.

Skrevet

Hei. Kan også anbefale Babyproffsen på Norby shoppingcenter. Det ligger jo kanskje 10 minutter fra Svinesund. Der kjøpte vi vår vogn. En Brio Go, men de hadde MASSE vogner og Brioen hadde de på lager så det var bare å ta med seg hjem samme dag! Veldig fornøyd.

Skrevet

Har også brukt Emmaljunga til forrige barn, den typen som heter Duo Edge, og kommer til å velge samme type vogn til den lille i magen. Var superfornøyd, stor dypbag, men mulighet til å sette opp lufting under madrass for klamme sommerunger, vendbart håndtak som ble mye brukt med sportsdelen på. Anbefales!!!

Skrevet

Enig med A.S, Edge modellen til Emmaljunga er kjempebra! Vuggefunksjon på baggen og integrert myggnett i kalesjen har den også. Og de er kjempefine og veldig gode å trille. Vogna koster 7800 kr i norge, noen som vet hva de tar i sverige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...