Fødeklar med stor F Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Hvordan kjennes dere kynnere ut?? har dere menssmerter eller har dere som meg, en følelse av at hjertet slår forterere, at det brer seg en slags kriblingfølelse fra nederst i magen og opp til brystet????
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Hos meg er det som om magen begynner å stramme seg skikkelig som en hard stein, og forblir slik.. Kan bule ut noen kuler her og der, og de er skikkelig ubehagelige. Kjennes ut som om magen skal sprekke enkelte ganger, selv om jeg er bare 23 uker på vei. Ingen menssmerter i det hele tatt, bare skikkelig stramt og ubehagelig, noen ganger som en sting følelse over hele magen, og er vanskelig å stå oppreist ordentlig. Kjenner med en gang når det skal til å begynne.. Ekkelt!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Noen ganger er det "bare" at den blir steinhard. Andre ganger kjenner jeg at magen "kramper" seg gjentatte ganger. Mens andre ganger følger det med menssmerter også.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Det föles som om magen vokser, og den blir steinhard. Må ofte tisse i den sammenhengen også, for det presser sikkert på.
Mammahjertet <3 Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Magen blir knallhard, står rett ut og føles ganske overfylt. Det kjennes nesten ut som jeg har spist et tonn mat som ikke har kommet seg ut. Hvis du får skikkelig vonde kynnere må du snakke med legen din. Det som hjelper mot kynnere er å legge seg ned for å slappe av. Derimot hvis du får kynnere av å ligge stille bare reiser du deg opp og gjør noe aktivt. Det varierer litt når de kommer for enkelte. Jeg får de kun hvis jeg stresser og styrer med for mye. )
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Kanskje dere kan hjelpe meg litt. Kynnerne mine er som dere beskriver ( at magen trekker seg sammen og blir knallhard). De siste dagene så har det kommet veldig ofte (bare jeg bøyer meg ned, støvsuger o.l) I tillegg så stikker det i nedre del av magen (rett over skambeinet). Er dette vanlige kynnere? Jeg er litt bekymret:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå