Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Farvl Rune? usikker på navnet vi bor i nærheten av en liten innsjø, tenkte kanskje det kunne hjelpe de til å forstå hvorfor vi masser om å ikke være der nede ved vannet uten voksne?
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Den boka leste jeg når jeg var på den alderen og jeg var kjemperedd for vannet! Den sitter brent inn i hukommelsen min den boka.. Det er en fin men trist bok Jeg mener det er så viktig å være klar over hvor farlig det kan være. Jeg hadde gjort det!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Ja det er en trist bok, det var mange år jeg ikke klarte å lese den men tenker som du sier, at de skjønner litt mer hvorfor og hvor galt det kan gå, selv om man ikke er mitt ute på havet, at de skal ikke så mye vann til. Takk for synspunktet ditt. HI
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Ja det skal ikke mye vann til før det kan det galt. Barn skjønner ikke hva det vil si å være død. De tror gjerne det betyr at man ligger helt stille.. Jeg vokste opp ved sjøen og var livredd for nøkken. Det var en god ide å lese den boken
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Ja ungene i nabolaget her blir skremt med nøkken men synes heler den bok er litt mer realistisk i forhold til nøkkeren. Takk da skal jeg handle den boka i morgo.
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Har man vann i nærheten så er det viktig ungene skjønner alvoret. Boken er kjempefin den og ga hvertfall meg et strekt inntrykk.. jeg fikk respekt for vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå