Gå til innhold

Da har jeg vært til ultralyd på ssa:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor alt er så tungt denne gangen!

Der ligger to gutter inni der og koser seg:) Er litt i sjokk ennå! For en nyhet! Trodde ikke det var mulig å gå helt til ordinær ultralyd uten å skjønne at det var tvillinger. Har hatt litt anelse, men bare skyvd det vekk.

Oj, oj, nå er det mye omstilling her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, for en nyhet!!!! :) gratulerer så kjempemye med to skjønne gutter i magen!! det må være litt av en overraskelse! ser du var på ssa.. kommer du fra arendal? bor i arendal selv..:)

Skrevet

Oi!! Så kjekt da!! =) Gratulerer så utrolig masse!! =)

Dobbel lykke!! <3

Skrevet

Ja, det var litt av en overraskelse. Er høy på adrenalin ennå:)

Bor i Grimstad:) Når har du termin? Her blir det sommerbabyer tenker jeg, har termin 22 juli

Skrevet

Oi det må ha kommet som ett lite sjokk da, men gratulerer så mye med to gutter da :D

Skrevet

Oi, gratulerer så mye! Tørr ikke tenke på sjokket engang :P hehe

Kos deg masse videre og så herlig med to gutter a :)

Skrevet

Gratulerer så masse med 2 Prinser på vei =DD

Skrevet

kan jeg tenke meg:) jeg bor i arendal, har termin 12.juli..:) har du barn fra før? vi har en sønn på 22 mnd fra før :)

Skrevet

Å gurimalla, GRATULERER! Du skal se vi havner inn på likt (får gutt med termin 25 juli) og er fra Fevik. Tenker det var litt av et sjokk hihi.

Kos deg med prinsene i magen din,

Brukte de det nye apparatet på deg også? klem

Skrevet

Vi har ei jente på 18 mnd:) Så nå blir det full rulle her!

Skrevet

Heisann!

Ja, nå er det mange tanker som surrer oppe i hode!

Tror det var et nytt apparat de brukte, såg ganske nytt ut i hvertfall:)

Skal kose meg masse nå fremover, men kjenner at bekkenet har begynt å skrangle. Skal til legen på fredag, så regner med det blir en sykmelding nå.

Skrevet

¨så spennende med to gutter!!

Jeg skal på ssa te onsdag, men vet at hos meg er det bare ei!

Gleder meg masse masse til å se babyen på ultrlyd igjen

Skrevet

Så flott! To gutter :) Det blir spennende :):) Gratulerer så mye :)

Skrevet

GRATULERER så mye! To prinser i magen er jo dobbelt lykke:) Så det var flere innlegg her av Arendals folk. Er fra Arendal jeg også:) Jeg venter jente den 7.juni. Har en gutt på 21\2 år.

Skrevet

Så spennende da:)

Dobbel-gratulerer!!

Skrevet

åi åi, så gøy med tvillinger da, og jeg syns det er ekstra gøy når det er samme kjønn :)

GRATULERER SÅ MASSE!:)

Klem

Skrevet

Gratulerer med 2 prinser:)

Skrevet

Heisann

Gratulerer så masse!! Da er vi litt i samme situasjon. Venter også tvillinger, 1.juli. Bor selv i Arendal. Blir en livlig sommer kan en si. Hadde jo vært gøy å holde litt kontakt da, og se hvordan det går med oss fremover.Er jo sykemeldt allerede.

Skrevet

Hei!

Såg deg i en tråd i tvillingdebatten, satte meg på lista der jeg;)

Gøy å holde kontakten, ja.

Skrevet

Gratulerer dobbelt så mye! Kjenner til det sjokket, ja. Tusen tanker på en gang, men som flere sier - det er dobbel lykke!

Jeg skal ha 2 jenter :)

Skrevet

Så gøy! Er de eneggede? Da sees vi vel av og til inne på tvillingdebatten da:)

Skrevet

WOW!!!! Gratulerer med 2 babyer på vei!!!!!!!! Kan tenke meg det var et sjokk ja..... Men gøy også skal du se:)

Ser vi er mange fra Arendal/Grimstad her: jeg er fra Arendal og er nok den som er kortest på vei av oss; termin 080910. Men det hadde jo vært veldig gøy å ha et treff på våren da:)

Klem

Skrevet

Ja, de viste seg å være eneggede. Vet du hva dine er? Jepp, vi vil helt klart ses inne på tvillingdebatten, ja :)

Skrevet

Jordmora er ganske sikker på at de er eneggede. Da de hadde mye felles inni der... Hehe, mye nytt å sette seg inn i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...